  • 1. Data: 2014-01-05 16:47:45
    Temat: internet
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jak to jest z internetem na kartach sim gsmu?
    wystarczy doładować kartę i pojawia sie transfer do wykorzystania?

    czy kartę sim w modemie można doładować z innnego telefonu? jak w t-mobile?

    gdzie najtańszy internet?

  • 2. Data: 2014-01-05 18:33:55
    Temat: Re: internet
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-05 16:47, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    > wystarczy doładować kartę i pojawia sie transfer do wykorzystania?
    >
    > czy kartę sim w modemie można doładować z innnego telefonu? jak w

    Doładowanie tak jak w telefonie na kartę. I w zależności jaki modem,
    jeżeli nie kupiony iod danego operatora, to przełożyć kattę SIM do
    telefonu i doładować kupionym choćby w kiosku kodem.

    O ile telefon nie jest blokowany simlockiem to można. Dzisiaj takie
    blokady już tylko sieć Orange praktykuje w sprzedawanych przez siebie
    telefonach.

    No dzień dzisiejszy Plus wydaje się mieć najkorzystniejsza ofertę
    internetu na kartę.

  • 3. Data: 2014-01-05 18:45:56
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Doładowanie tak jak w telefonie na kartę. I w zależności jaki modem,
    > jeżeli nie kupiony iod danego operatora, to przełożyć kattę SIM do

    w tym własnie problem, nie da się tak zrobić, jedyna możliwość zasilenie
    konta innego telefonu...

  • 4. Data: 2014-01-05 19:15:33
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.01.2014 18:33, Trybun pisze:
> [...]
    to zależy od umowy z operatorem. Zazwyczaj trzeba doładować i kupić pakiet.
    ale o co Ty właściwie pytasz? Przecież to zależy od zasad operatora!
    Zazwyczaj tak.

    w orange.

    > Doładowanie tak jak w telefonie na kartę. I w zależności jaki modem,
    > jeżeli nie kupiony iod danego operatora, to przełożyć kattę SIM do
    > telefonu i doładować kupionym choćby w kiosku kodem.
    jeśli mam modem z orange to mogę doładować, a jeśli z mediamarktu to już
    nie? Piłeś? Jeśli tak to nie jedź i nie pisz!

    > O ile telefon nie jest blokowany simlockiem to można.
    a ja myślałem że jak ma blokadę simlock, to nie tyle że nie można
    doładować, ale większy problem, nie można na nim używać internetu! (od
    innego operatora)
> [...]
    > telefonach.
    >
    > No dzień dzisiejszy Plus wydaje się mieć najkorzystniejsza ofertę
    może jakiś link do tej oferty, w której 1 mega kosztuje wyraźnie mniej
    niż 1 złoty?

    ToMasz

    PS w 99% przypadków, jak wetkniesz modem, to wyskoczy takie okienko w
    którym można wysłać smsa z kodem. Tak czy siak większość to olewa i
    korzysta z topnetinfo. Ci którzy naprawdę potrzebują internetu mobilnego
    GSM, mają go w telefonie albo kupili sobie modem gsm->wifi, np MF60

  • 5. Data: 2014-01-05 19:17:24
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-05 18:45, inny punkt siedzenia... pisze:

    > w tym własnie problem, nie da się tak zrobić, jedyna możliwość
    > zasilenie konta innego telefonu...

    Ale dlaczego niestety? To jakiś problem włożyć kartę do innego telefonu
    i wystukać np. *124*# i 14cyfrowy kod i w ten sposób doładować?

  • 6. Data: 2014-01-05 19:32:12
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-05 19:15, ToMasz pisze:
    > jeśli mam modem z orange to mogę doładować, a jeśli z mediamarktu to
    > już nie? Piłeś? Jeśli tak to nie jedź i nie pisz!

    A tak, wyobraź sobie że np. modem Huawei 3131 sprzedawany przez firmę
    Play ma dołączony program kóry umożliwia doładowanie konta bez
    wyciąganie karty z modemu, można to zrobić za pomocą dołączonej aplikacji.

    > a ja myślałem że jak ma blokadę simlock, to nie tyle że nie można
    > doładować, ale większy problem, nie można na nim używać internetu! (od
    > innego operatora)

    Krótko mówiąc nie zadziała z inną kartą niż operatora.

    > może jakiś link do tej oferty, w której 1 mega kosztuje wyraźnie mniej
    > niż 1 złoty?

    15GB z czteromiesięczna ważnością, za 100zł, wydaje się nikt tego nie
    jest w stanie przebić. Należy jeszcze dodać że Plus nie praktykuje
    jakichś ograniczeń w prędkości transferu jak to robi np. Play.

> [...]
    > korzysta z topnetinfo. Ci którzy naprawdę potrzebują internetu
    > mobilnego GSM, mają go w telefonie albo kupili sobie modem gsm->wifi,

    Zadziwiające rzeczy prawisz, chodzi o to okienko.. U mnie internet
    mobilny to konieczność z powodu braku innych dostawców, a swój zestaw
    dodatkowo rozbudowany po przez router,. Tak więc że już nie praktykuje z
    modemami podpiętymi do kompa i programami typu Topnetinfo.

  • 7. Data: 2014-01-05 19:43:21
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    no dobra, to o co chodzi,
    u mnie na wsi kupiono telewizor z wejściem Ethernet... no i pojawiła sie
    chęć podłączenia go do internetu...
    w okolicy nie ma żadnych nadajników poza GSM...

    jak sie za to zabrać najlepiej?

    ja myślałem, kupię kartę SIM włożę do modemu GSM, dołącze do rutera i wyślę
    inet po wifi do telewizora... tylko szczegóły, o które pytałem wyżej.

  • 8. Data: 2014-01-05 19:51:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jan 2014 19:32:12 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > Play ma dołączony program kóry umożliwia doładowanie konta bez
    > wyciąganie karty z modemu, można to zrobić za pomocą dołączonej

    a po co w ogóle uzywać karty? robisz przelew i już

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2014-01-05 19:51:35
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 10. Data: 2014-01-05 21:00:04
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dlatego, że ma to robić 90 letnia babcia...