  • 1. Data: 2014-02-01 23:45:50
    Temat: internet do tabletu-Egipt
    Od: kichu <k...@t...pl>

    Witam
    Moze ktos z Was podrzucic pomysl w jakiej sieci wykupic karte prepaid w
    Egipcie.
    Potrzebuje miec dostep tylko do internetu, w tablecie, niestety hotel
    nie oferuje sieci wifi w przystepnej cenie, na pewno taniej wyjdzie
    przez siec komorkowa.
    Przegladalem kilka stron lokalnych operatorow, ale tlumaczenie na
    angielski jest dosc nieudolne, ciezko sie zorientowac o co dokladnie
    chodzi w ofercie.Mysle ze 3gb, do wykorzystania w ciagu dwoch tygodni w
    zupelnosci mi wystarczy
    Dziekuje i pozdrawiam
    KGN

  • 2. Data: 2014-02-02 12:21:17
    Temat: Re: internet do tabletu-Egipt
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-02-2014 23:45, kichu pisze:
> [...]
    > angielski jest dosc nieudolne, ciezko sie zorientowac o co dokladnie
    > chodzi w ofercie.Mysle ze 3gb, do wykorzystania w ciagu dwoch tygodni w

    kilka lat temu kupilem na miejscu vodafone. sama konfguracja internetu
    nie byla opisana w smieciach dostarczonych razem ze starterem i pomogl
    mi to skonfigurowac pracownik hotelu. na standardowych ustawieniach nie
    dzialalo. doladowania dla obcokrajowcow + 5 ichnich funtow do tego co
    jest na zdrapce. nie wiem jak jest teraz.

  • 3. Data: 2014-02-04 23:53:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:lcl9ne$g4l$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]
    > skonfigurowac pracownik hotelu. na standardowych ustawieniach nie
    > dzialalo. doladowania dla obcokrajowcow + 5 ichnich funtow do tego co jest

    Potwierdzam - również używałem Vodafone.
    Co do konfiguracji tableta to jest na ich stronie www:
    http://www.vodafone.com.eg/vodafoneportalWeb/en/P720
    0255241301821337769

  • 4. Data: 2014-02-06 02:19:21
    Od: J...@m...pl

    Spora dyskusja na ten temat była tutaj:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!searchin/pl.
    rec.turystyka.tramping/internet$20w$20egipcie/pl.rec
    .turystyka.tramping/ewMp52tZFjI/ep6KeiiGLhIJ

    i tutaj
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!searchin/pl.
    rec.turystyka.tramping/internet$20w$20egipcie/pl.rec
    .turystyka.tramping/fiLMi0sM-Oo/q0wrFgOOAP4J