  • 1. Data: 2017-01-14 23:47:17
    Temat: internet na kartę z publicznym ip
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    internet na kartę z publicznym ip

    co by można odpalić sobie serwer www i szybko pokazać babci foto wnusia
    ;)

    istnieje taki?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-01-15 09:30:04
    Temat: Re: internet na kartę z publicznym ip
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-14 23:47, PiteR wrote:
    > co by można odpalić sobie serwer www i szybko pokazać babci foto wnusia

    To się da zrobić, na ten przykład, google drive.

    Jesli zaś potrzebujesz faktycznie odpalać to można za jakieś 4zł/miesiąc
    mieć shellowego linuxa ze stałym IP w jednej z "chmur".

  • 3. Data: 2017-01-15 15:49:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    internet na kartę z publicznym ip

    co by można odpalić sobie serwer www i szybko pokazać babci foto wnusia
    ;)

    istnieje taki?
    ---
    Chyba Orange, ale ... niestały, a stały to Plus

  • 4. Data: 2017-01-15 15:49:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    Jesli zaś potrzebujesz faktycznie odpalać to można za jakieś 4zł/miesiąc
    mieć shellowego linuxa ze stałym IP w jednej z "chmur".
    Po cholerę ?

  • 5. Data: 2017-01-15 20:32:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 15:49, re wrote:
    > Jesli zaś potrzebujesz faktycznie odpalać to można za jakieś 4zł/miesiąc
    > mieć shellowego linuxa ze stałym IP w jednej z "chmur".
    > ---
    > Po cholerę ?

    "żeby sobie stawiać serwer www".

  • 6. Data: 2017-01-15 20:37:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > To się da zrobić, na ten przykład, google drive.
    >
    > Jesli zaś potrzebujesz faktycznie odpalać to można za jakieś 4zł/miesiąc
    > mieć shellowego linuxa ze stałym IP w jednej z "chmur".

    Którą z chmur w Polsce poleciłbyś za te 4zł/miesiąc do tego celu?

  • 7. Data: 2017-01-15 20:45:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    > To się da zrobić, na ten przykład, google drive.
    >
    > Jesli zaś potrzebujesz faktycznie odpalać to można za jakieś
    > 4zł/miesiąc mieć shellowego linuxa ze stałym IP w jednej z
    > "chmur".

    Chodzi mi o to żeby nie uploadować całej galerii gdziekolwiek bo mam
    słabiutki upload tylko niech lecą zdjęcia tylko te które ktoś kliknął.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2017-01-15 20:46:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 20:37, Pszemol wrote:
    > Którą z chmur w Polsce poleciłbyś za te 4zł/miesiąc do tego celu?

    Ogólnie - żadnej [1] chyba że chodzi faktycznie o pokazanie *zdjęcia*
    Babci i tego typu skalę. Wtedy np. arubacloud.pl [2].

    [1] Bo kazda ma ograniczenia transferowe w tej cenie.
    [2] Mam i poza shizofrenią systemu zarzadzania przez www cała reszta
    działa w miarę jak powinna.

  • 9. Data: 2017-01-15 20:47:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 20:45, PiteR wrote:
    > Chodzi mi o to żeby nie uploadować całej galerii gdziekolwiek bo mam
    > słabiutki upload tylko niech lecą zdjęcia tylko te które ktoś kliknął.

    To znaczy że będzie czekal wieczność na otwarcie fotki.

    Co Ci szkodzi żeby google drive sobie wpychało co trzeba w tle przez
    całą dobę? Zakup przestrzeni rzedu 100GB jest w miarę przystepny cenowo,
    wygoda typu natychmiastowe linki i oglądanie filmow w przeglądarce - dla
    mnie kluczowa.

  • 10. Data: 2017-01-15 20:56:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    > To znaczy że będzie czekal wieczność na otwarcie fotki.

    Nie myl mojego uploadu stacjonarnego z przyszłym uploadem na kartę.
    Komórkowy będzie tylko mój i będzie dodatkowo mobilny. Z miejsca
    zrobienia zdjęcia będę mógł natychmiast wystawić galerię.

    > Co Ci szkodzi żeby google drive sobie wpychało co trzeba w tle
    > przez całą dobę?

    Cała doba to wieczność. Mówię o minutach.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.