  • 1. Data: 2009-05-21 06:22:16
    Temat: internet na probe z play
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    Witajcie! Czy korzystal ktos z tego 7-dniowego okresu, kiedy mozna zrezygnowac z
    internetu abonamentowego play? Chcialbym po prostu zobaczyc jak to dziala i czy
    w ogole bedzie zasieg, ale zastanawiam sie czy nie bedzie problemow z oddaniem.
    Wedlug regulaminu jedyny koszt tej proby to 9zl.

  • 2. Data: 2009-05-21 06:47:23
    Temat: Re: internet na probe z play
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 21 maj 2009 o 08:22 GMT, bartekk napisał(a):

> [...]
    > w ogole bedzie zasieg, ale zastanawiam sie czy nie bedzie problemow z oddaniem.
    > Wedlug regulaminu jedyny koszt tej proby to 9zl.

    Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 3. Data: 2009-05-21 10:31:08
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Brzezi pisze:
    > Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

    Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-05-21 11:38:31
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 21 maj 2009 o 12:31 GMT, Tomaszek napisał(a):

    > Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.

    starter kosztuje 19zl, to tak duzo? :)
    a potem za doladowania tez placi sie smieszne poeniadze i dostaje
    stosunkowo duuuuzo GB :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 5. Data: 2009-05-21 12:57:24
    Od: bartekE320 <k...@g...com>

    On 21 Maj, 13:38, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > starter kosztuje 19zl, to tak duzo? :)
    > a potem za doladowania tez placi sie smieszne poeniadze i dostaje
    > stosunkowo duuuuzo GB :)

    No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
    chce uzywac telefonu:)

  • 6. Data: 2009-05-21 12:58:18
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Tomaszek pisze:

    > Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.

    Faktycznie, 10zł różnicy, jak wolisz iść, czekać i podpisać umowę
    później znowu iść, czekać i ją zerwać i jest to dla Ciebie mniejszy
    koszt niż te 10zł to już sobie odpowiedziałeś na pytanie.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 7. Data: 2009-05-21 13:44:33
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Faktycznie, 10zł różnicy, jak wolisz iść, czekać i podpisać umowę
    > później znowu iść, czekać i ją zerwać i jest to dla Ciebie mniejszy
    > koszt niż te 10zł to już sobie odpowiedziałeś na pytanie.

    moze po prostu nie ma modemu. Probowanie internetu na ekraniku 1.5
    cala bywa uciezliwe.

  • 8. Data: 2009-05-21 14:46:13
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    bartekE320 pisze:

    > No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
    > chce uzywac telefonu:)

    A czemu?

    --
    pzdr, Piotr M

  • 9. Data: 2009-05-21 14:47:49
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Piotr M" <n...@n...pl> wrote in message news:gv3pfm$njd$1@inews.gazeta.pl...

    > A czemu?

    Bo mam simlocka na orange.

  • 10. Data: 2009-05-21 17:27:45
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak to dziala i czy w ogole bedzie zasieg, ale zastanawiam sie czy nie
    > bedzie problemow z oddaniem. Wedlug regulaminu jedyny koszt tej proby to

    Jakies pół roku temu problemów zadnych nie robili.