  • 1. Data: 2011-05-21 08:47:38
    Temat: inwentaryzacja światłowodów oraz kanałów kablowych
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W czym inwentaryzujecie wolne zasobny w światłowodach i kanalizacji ?

    Każdy ma jakieś autorskie programy czy jednak jest coś może w sieci
    dostępne ?

    Interesują mnie generalnie 2 zagadnienia:

    - inwentaryzacja samych kabli światłowodowych (najczęściej w obcej
    kanalizacji)

    - inwentaryzacja kanalizacji

    Icek

  • 2. Data: 2011-05-21 11:52:22
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-05-21 10:47, Icek pisze:

> [...]
    > dostępne ?
    >
    > Interesują mnie generalnie 2 zagadnienia:
    >
    > - inwentaryzacja samych kabli światłowodowych (najczęściej w obcej

    W LMS trwaja prace do przygotowania do inwentaryzacji na następny rok.
    Ogólnie mocne poprawianie programu pod SIIS.

    Jakby sie dołożyc do tego to może Alec lub ktoś inny
    dorobiłby / rozszerzyłby zakres prac
    i za kilka miesięcy byłby fajny soft.

    ps1.
    Żeby nie było , ja tam nic nie piszę.

    ps2. Czy podawanie nazwy projektu jest zgodne z netykieta??