  • 1. Data: 2017-06-03 19:43:09
    Temat: iphone - czy da się wysłać zdjęcie na PC po Bluetooth?
    Od: Irokez <n...@o...pl>

    Witam

    Po 4 miesiącach leżenia w pudełku chciałem ponownie spróbować przesiąść
    się na iphona, ale teraz jedna rzecz mnie zastanowiła. Często potrzebuje
    przesłać szybko właśnie zrobione zdjęcia na laptopa. Robię to
    praktycznie wyłącznie po BT.
    Coś tam jakiś problem ma z tym, jak czytam, iphone?
    Jak to jest. Da się?

    Irokez

  • 2. Data: 2017-06-05 01:09:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-06-03 o 19:43, Irokez pisze:

> [...]
    > praktycznie wyłącznie po BT.
    > Coś tam jakiś problem ma z tym, jak czytam, iphone?

    Nie wiem, jak przez BT - nie próbowałem.
    Ja robię to przez WiFi. Apka nazywa się Remote Files.