  • 1. Data: 2014-08-31 19:19:50
    Temat: jak odblokować motocykl
    Od: maxdrifter <piotrekn65@_NOSPAM_gmail.com>

    Zamierzam kupić motocykl crossowy o pojemności 50cc chcę go samemu
    odblokować tylko nie wiem jak :)
    Proszę wszystkich o pomoc.

  • 2. Data: 2014-08-31 19:21:22
    Temat: Re: jak odblokować motocykl
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maxdrifter" <piotrekn65@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Zamierzam kupić motocykl crossowy o pojemności 50cc chcę go samemu
    > odblokować tylko nie wiem jak :)
    > Proszę wszystkich o pomoc.

    Przy zakupie na pewno dostaniesz kluczyk od blokady. Wystarczy otworzyć
    blokadę i już.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2014-09-01 07:43:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 19:19, maxdrifter pisze:
    > Zamierzam kupić motocykl crossowy o pojemności 50cc chcę go samemu
    > odblokować tylko nie wiem jak :)
    > Proszę wszystkich o pomoc.

    Najlepiej się odblokowuje przez zdjęcie blokad.

    Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2014-09-07 09:07:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-31 19:19, maxdrifter pisze:
    > Zamierzam kupić motocykl crossowy o pojemności 50cc chcę go samemu
    > odblokować tylko nie wiem jak :)
    > Proszę wszystkich o pomoc.

    Podłączę się do prośby. Zamierzam zbudować tani statek kosmiczny i
    polatać sobie na orbicie. Też nie wiem jak. Również proszę wszystkich o
    pomoc.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-09-07 15:44:38
    Od: MrG <g...@g...com>

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Podłączę się do prośby. Zamierzam zbudować tani statek kosmiczny i
    > polatać sobie na orbicie. Też nie wiem jak. Również proszę wszystkich o pomoc.

    Zapomniałeś napisać "z góry dzięki"

    --
    NC700XD

  • 6. Data: 2014-09-07 22:35:48
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-09-07 09:07, Marcin N pisze:

    > Podłączę się do prośby. Zamierzam zbudować tani statek kosmiczny i
    > polatać sobie na orbicie. Też nie wiem jak. Również proszę wszystkich o
    > pomoc.

    LSD powinno pomóc ;)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 7. Data: 2014-09-10 15:04:39
    Od: j...@g...com

    > Pod��cz� si� do pro�by. Zamierzam zbudowa� tani statek kosmiczny i
    >
    > polata� sobie na orbicie. Te� nie wiem jak. R�wnie� prosz� wszystkich o

    niskiej czy wysokiej?