  • 1. Data: 2020-02-01 15:55:40
    Temat: jak otworzyc plik .url
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak otworzyć z karty SD plik .url w Samsung Browser.
    Podobno Firefox mobile też tego nie potrafi.

    http://piterpro.private.pl/img/samsung_url.jpg

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2020-02-01 17:47:50
    Temat: Re: jak otworzyc plik .url
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-01 o 15:55, PiteR pisze:

    > Jak otworzyć z karty SD plik .url w Samsung Browser.
    > Podobno Firefox mobile też tego nie potrafi.

    https://pliki.wiki/extension/url

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-02-01 21:27:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RadoslawF pisze tak:

    > https://pliki.wiki/extension/url

    haha dzielny Zapek ratuje świat :)

    Jeszcze muszę znaleźć jakiś notatnik do .txt
    bo pojebany android nie wie co to.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2020-02-03 02:10:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ANTI junta EUdSSR" r14p1d$12l$...@f...eternal-september.org

    > Wszystko "wie" doinstalawany total
    > commander (+ parę rozszeżen).

    [rozsze -- żeń-szeń, mandragora...]

    -=-

    URL to chyba rozszerzenie linku przeglądarkowego,
    ale to może być cokolwiek, więc warto otworzyć ów
    plik czymkolwiek i zobaczyć, co ten plik zawiera,
    by wiedzieć, czym czytać sensownie...

    Jeżeli chwycisz myszką adres w łindołsowej przeglądarce
    netowej i zrzucisz na pulpit -- dostaniesz właśnie link
    z rozszerzeniem URL, który zazwyczaj uruchamia domyślną
    przeglądarkę netową. Pod Androidem jest podobnie.

    Miałem pod Androidem bardzo dużo zrzucanych linków do
    konkretnych stron WWW. Linki te ozdabiałem konkretnymi
    ikonkami, by szybko wiedzieć, który link do czego prowadzi...

    -=-

    Ale URL niekoniecznie musi być rozszerzeniem linku.

    -=-

    TotalCommander pod Win i pod And -- to IMO bardzo dobry wybór!

    Pod Win polecam:

    http://totalcmd.pl/powerpack

    PowerPack.

    Pod And?... Z Androida nie korzystam od miesięcy... Chlip, chlip...
    [nie korzystam i nie korzystu ani nawet nie korzydwustu...]

    Celuję w SD855, ale zadowolę się SD845, choć najchętniej bym widział SD865...
    IMO telefony z SD855 i SD845 mocno potanieją pod presja SD865...
    Meizu na SD845 to IMO koszt ~800 pln brutto z FV. Tu:

    https://cyfra.eu/product-pol-2154-Smartfon-Meizu-16-
    64GB-6GB-RAM-EU-Czarny.html

    jest za 1299 pln... Trochę ;) kosmiczna cena w obecności SD855, SD855+ i SD865...
    Nadto ten telefon (Meizu 16th) ma raptem 3 Ah... 64 GB to mało, ale chyba są aż
    dwa sloty na mikroSD -- oby nie były dwa, ale wspólne ze slotami SIM. ;)

    Co komu po kilku camerkach widzących świetnie w ciemnościach, gdy BRAK ZASILANIA!!!

    Mi8 w cenie ~1 kpln dotykałem palcami dość dawno...

    --