  • 1. Data: 2018-11-04 23:22:11
    Temat: jak porównać karty graficzne z różnych epok?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    jak porównać wydajnośc kart graficznych w laptopach. starych. jeden
    załapał 3dmark99 i podał wynik. ale juz 3dmark06 kończy się czarnym
    ekranem. nieco nowszy testu z 99 roku nie przechodzi bo niema
    kompatybilnej karty graficznej. natomiast jemu test z 06roku działa...
    ale nie pokazuje wyników bo karta jest nieznana (intel wbudowany w i5) i
    wyniki są nieporównywalne. ja mam co ciężkiej cholery 3 lapki obok
    siebie i chcę na nich zapuścić ten sam test. Jest coś sensownego co
    mierzy wydajność grafiki takiej jaka jest, bez szczegółów directxa i
    sterowników?
    ToMasz

  • 2. Data: 2018-11-06 23:23:17
    Temat: Re: jak porównać karty graficzne z różnych epok?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-04 o 23:22, ToMasz pisze:
> [...]
    > siebie i chcę na nich zapuścić ten sam test. Jest coś sensownego co
    > mierzy wydajność grafiki takiej jaka jest, bez szczegółów directxa i

    Klawisz Shift Ci się zepsuł?

    Spróbuj, może na wszystkich uda się odpalić Heaven Benchmark.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-11-08 07:01:35
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sensownego co mierzy wydajność grafiki takiej jaka
    > jest, bez szczegółów directxa i sterowników?

    Można spróbować np.:
    AquaMark3
    Cinebench R10, ..., R15
    FinalReality
    FogCity
    Tirtanium
    3DMark 2000, 2001 , 2003

    Czy też gier np.:
    Quake
    Quake2

    Należy wyłączyć synchronizację pionową, aby każdy wynik nie dawał max. 60 fps ;)