  • 1. Data: 2018-02-07 09:12:53
    Temat: jak sformatować karte SD
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Żona zleciła mi w swojej lumii przegrać zdjęcia na komputer.
    Podłączyłem kabelkiem do komputera.
    Zaznaczyłem, skopiowałem, usunąłem klawiszem DEL
    Efekt:
    aparat w lumii nie działa
    zdjęcia już kilka razy usuwałem ale nadal tam są.

    próbowałem przez wiersz poleceń
    format e:
    ale wyskakuje komunikat o niepowodzeniu

    próbowałem zarządzanie komputerem>zarządzanie dyskami
    ale też nie daje efektu

    Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

  • 2. Data: 2018-02-07 09:56:59
    Temat: Re: jak sformatować karte SD
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-07, Bolko <s...@g...com> wrote:
    > próbowałem zarządzanie komputerem>zarządzanie dyskami
    > ale też nie daje efektu
    >
    > Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

    Większość aparatów ma w menu opcje formatowania karty. Odszukać.
    Sformatować.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-02-07 11:55:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-07 o 09:12, Bolko pisze:
> [...]
    > ale też nie daje efektu
    >
    > Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

    Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

  • 4. Data: 2018-02-07 14:08:28
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 7 lutego 2018 11:55:56 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

    zanim rozgryzę o co chodzi z aparatem to zastanawiam się co się stało
    że nie mogę usunąć sformatować karty

  • 5. Data: 2018-02-07 14:33:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-07 o 14:08, Bolko pisze:

    > zanim rozgryzę o co chodzi z aparatem to zastanawiam się co się stało
    > że nie mogę usunąć sformatować karty

    A jako co jest ustawiony w opcjach usb telefonu i widziany przez komp
    ten podłączony nośnik?

  • 6. Data: 2018-02-07 20:00:39
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 7 lutego 2018 14:32:57 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > A jako co jest ustawiony w opcjach usb telefonu i widziany przez komp
    > ten podłączony nośnik?

    w komputerze widzi jako oddzielny napęd

    próbowałem sformatować w aparacie ale nic z tego

  • 7. Data: 2018-02-07 20:34:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Trybun pisze tak:

    > Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

    Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze. Idiotyzm
    narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

    Zegar 2cm, data 3mm. Poczekaj koreański kurduplu. Też będziesz kiedyś
    nie widział.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2018-02-07 20:35:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > próbowałem sformatować w aparacie ale nic z tego

    próbowałeś w kompie sformatować?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2018-02-07 20:43:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-02-18 o 09:12, Bolko pisze:
> [...]
    > ale też nie daje efektu
    > Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

    Ustal sobie producenta tej karty pamięci (powinien być napisany), a
    potem na jego stronie poszukaj programu do głębokiego formatu i naprawy
    nośnika. Ja już kilka kart i pendrive tak zreanimowałem. Jeśli to
    SAMSUNG jak piszesz, to na szybkiego tu znalazłem:
    http://download.komputerswiat.pl/akcesoria-i-narzedz
    ia/narzedzia-systemowe/samsung-format-utility
    ale z zasady poszukał bym tego na stronach producenta w pierwszej
    kolejności.

    Uprzedzam pytanie - nie wiem, czemu się tak dzieje, ale to po prostu
    pomaga czasem.

  • 10. Data: 2018-02-08 08:19:15
    Od: p...@g...com

    *usunąłem klawiszem DEL*

    a wystarczylo wyciac zdjecia w telefonie zeby spac spokojnie :-)

    ps niektore kompy (OS albo antyvir) mieszaja w systemie plikow karty powodujac utrate
    danych wiec teraz musisz wyjac karte z wylaczonego telefonu wrzucic do czytnika i
    format (fat 32 ?) potem do telefonu, wlaczyc jesli sam rozpozna to git ale moze
    trzeba bedzie ustawic recznie ze aparat ma uzywac sd