  • 11. Data: 2018-02-08 11:02:06
    Temat: Re: jak sformatować karte SD
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-07 o 20:00, Bolko pisze:

    > w komputerze widzi jako oddzielny napęd
    >
    > próbowałem sformatować w aparacie ale nic z tego

    Dziwna sprawa. Może spróbuj sformatować w kompie po wyjęciu z telefonu..
    A tak w ogóle to karta może być uszkodzona.

  • 12. Data: 2018-02-08 11:07:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Efekt:
    > aparat w lumii nie działa
    > zdjęcia już kilka razy usuwałem ale nadal tam są.

    W sumie nie wiadomo jakie skutki może przynieść naciśnięcie klawisza
    "DEL" gdy telefon jest podłączony do kompa w innym trybie niż pamięć.

  • 13. Data: 2018-02-08 11:55:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 08:19:16 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > *usunąłem klawiszem DEL*
    >
    > a wystarczylo wyciac zdjecia w telefonie zeby spac spokojnie :-)
    >
    > ps niektore kompy (OS albo antyvir) mieszaja w systemie plikow karty powodujac
    utrate danych wiec teraz musisz wyjac karte z wylaczonego telefonu wrzucic do
    czytnika i format (fat 32 ?) potem do telefonu, wlaczyc jesli sam rozpozna to git ale
    moze trzeba bedzie ustawic recznie ze aparat ma uzywac sd

    na dzisiaj nie jestem wstanie sformatować karty SD w:
    komputerze poleceniem format c:
    komputerze korzystając z narzędzia do zarządzania dyskami
    w aparacie fotograficznym przy pomocy opcji: sformatuj kartę.
    w telefonie lumia 640xl

    za każdym razem albo wyskakuje błąd że nie można

  • 14. Data: 2018-02-08 12:03:28
    Od: p...@g...com

    ale wyjales karte z telefonu ? czasami trzeba uzyc zewnetrznego czytnika lub adaptera
    na usb bo ten w lapku potrafi swirowac

    ps mozesz sprobowac tez w innym urzadzeniu aparacie fotograficznym czy dashcamie,
    czasami windows wymieka

  • 15. Data: 2018-02-08 12:37:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 12:03:30 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    adaptera na usb bo ten w lapku potrafi swirowac

    > ps mozesz sprobowac tez w innym urzadzeniu aparacie fotograficznym czy dashcamie,

    tak wyjąłem z telefonu i próbowałem sformatować przez port kart SD
    tak próbowałem sformatować w innym urządzeniu

  • 16. Data: 2018-02-08 13:10:58
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > tak wyjąłem z telefonu i próbowałem sformatować przez port kart SD
    > tak próbowałem sformatować w innym urządzeniu

    Uszkodzona karta, lub przestawiony przełącznik LOCK w tryb zabezpieczający
    przed zapisem na niej

  • 17. Data: 2018-02-08 14:09:58
    Od: p...@g...com

    --Uszkodzona karta, lub przestawiony przełącznik LOCK w tryb zabezpieczający
    przed zapisem na niej

    hehe to drugie raczej mozna wykluczyc :-) 16 GB to maluszek ale sprobowalbym jeszcze
    GetDataBack tak dla czystego sumienia

  • 18. Data: 2018-02-08 16:31:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-02-18 o 11:55, Bolko pisze:

> [...]
    > w telefonie lumia 640xl
    >
    > za każdym razem albo wyskakuje błąd że nie można

    Zapytam! Przesuwka z blokadą zapisu nie jest zblokowana?

  • 19. Data: 2018-02-08 18:19:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-08 o 11:55, Bolko pisze:

> [...]
    moze trzeba bedzie ustawic recznie ze aparat ma uzywac sd

    > na dzisiaj nie jestem wstanie sformatować karty SD w:

    O matko! Kartę chcesz sfornatować czy dysk twardy C: ?
    Wkładasz kartę do czytnika w komputerze i formatujesz . Karta ma swoja
    literkę przydzieloną. Do karty może być potrzebny adapter, żeby ją w tym
    adapterze włożyc do czytnika w komputerze.
    Aparat powinien mieć opsję sformatuj kartę micro SD (czy jak jej tam).

    --
    animka

  • 20. Data: 2018-02-08 19:46:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > tak wyjąłem z telefonu i próbowałem sformatować przez port kart SD
    > tak próbowałem sformatować w innym urządzeniu

    https://www.easeus.com/storage-media-recovery/cannot
    -format-memory-micro-sd-card.html
    https://www.easeus.com/partition-master/sd-card-wont
    -format.html