  • 21. Data: 2018-02-08 20:21:36
    Temat: Re: jak sformatować karte SD
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-08 o 18:19, Animka pisze:

    > O matko! Kartę chcesz sfornatować czy dysk twardy C: ?

    Spryciula :)

    Ale w poście otwierającym podał inną (IMO prawidłową literę).

    > Wkładasz kartę do czytnika w komputerze i formatujesz . Karta ma swoja
    > literkę przydzieloną. Do karty może być potrzebny adapter, żeby ją w tym
    > adapterze włożyc do czytnika w komputerze.
    > Aparat powinien mieć opsję sformatuj kartę micro SD (czy jak jej tam).

    Jak jest problem z kartą, to albo nie zainicjuje się formatowanie, albo
    się nie powiedzie. O tym też już była rozmowa.

    Można jeszcze użyć polecenia diskpart, ale są prostsze narzędzia GUI.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2018-02-09 09:01:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 07 Feb 2018 19:34:04 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze.
    > Idiotyzm
    > narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

    Co konkretnie nazywasz idiotyzmem?

    --
    Marek

  • 23. Data: 2018-02-09 14:22:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > Co konkretnie nazywasz idiotyzmem?

    Pamiętasz niemiecki, europejski sprzęt. Był przyjazny i logiczny.
    Potem został wyparty przez 30 letnie dzieciuchy z Chin i Korei.

    Ikonki, gradienty, diamenciki. Żeby ściemnić rozjaśnić telewizor
    3 poziomy w menu.

    No po ch. mi np godzina w pionie 12oo z przesuwającymi się zerami minut
    pod 12? Chciałbym poznać gościa który to wymyślał.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 24. Data: 2018-02-19 15:36:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > na dzisiaj nie jestem wstanie sformatować karty SD w:
    > komputerze poleceniem format c:

    c: ??

    > komputerze korzystając z narzędzia do zarządzania dyskami
    > w aparacie fotograficznym przy pomocy opcji: sformatuj kartę.
    > w telefonie lumia 640xl
    >
    > za każdym razem albo wyskakuje błąd że nie można

    Kup nową kartę i po kłopocie.
    A stara jest duża i kosztowna? To sprawdź czy ma gwarancję.

  • 25. Data: 2018-02-19 15:45:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
    > --Uszkodzona karta, lub przestawiony przełącznik LOCK w tryb
    > zabezpieczający
    > przed zapisem na niej
    >
    > hehe to drugie raczej mozna wykluczyc :-)

    Dlaczego? :-) Raczej prawdopodobne...