  • 1. Data: 2017-11-13 08:10:12
    Temat: jak stracic samochod
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Metoda na walizke, czyli zdalna transmisja od domu do samochodu -
    juz nie trzeba sie wlamywac i krasc kluczykow - przeciez to mozna
    przez sciane :-)

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/561302,
    na-walizke-metoda-zlodziei-na-kradziez-samochodu.htm

    J.

  • 2. Data: 2017-11-13 09:32:15
    Temat: Re: jak stracic samochod
    Od: p...@g...com

    zabezpieczenie antykradziezowe:
    nowoczesne
    http://allegro.pl/etui-futeral-na-kluczyki-keyless-b
    lokujacy-fale-i6999812350.html#thumb/3
    I klasyczne
    https://sprzedajemy.pl/szkatulka-lub-popielniczka-ze
    liwna-jez-figurka-warszawa-a1d299-nr23385767

  • 3. Data: 2017-11-13 11:21:30
    Od: "abn140" <a...@g...com>

> [...]
    > I klasyczne
    > https://sprzedajemy.pl/szkatulka-lub-popielniczka-ze
    liwna-jez-figurka-warszawa-a1d299-nr23385767

    biksa po "mocnym full" nie styknie?

  • 4. Data: 2017-11-13 11:29:59
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > I klasyczne
    > https://sprzedajemy.pl/szkatulka-lub-popielniczka-ze
    liwna-jez-figurka-warszawa-a1d299-nr23385767

    A ja wkładam telefon to metalowego pudełka po cukierkach i nie wiem jakim
    cudem od tam w środku odbiera skoro jest w klatce Faradaya :]

  • 5. Data: 2017-11-13 12:36:54
    Od: p...@g...com

    niektorzy ludkowie pizza na forach ze w produktach VW mozna wylaczyc przy pomocy
    VCDS, umowmy sie ze puszka czy torba termo z Biedry to ostatecznosc :-)

  • 6. Data: 2017-11-13 12:58:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 08:10, J.F. pisze:

> [...]
    > przez sciane :-)
    >
    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/561302,
    na-walizke-metoda-zlodziei-na-kradziez-samochodu.htm

    Dokładnie w ten sam sposób można stracić drobną kasę przez użycie
    terminala do płatności zbliżeniowych np. w tłoku w autobusie... Nawet
    bez ekstra walizki.
    T.

  • 7. Data: 2017-11-13 13:04:16
    Od: "Q,E,D." <q...@p...fm>

    On Mon, 13 Nov 2017 08:10:12 +0100, J.F. wrote:

    > Metoda na walizke, czyli zdalna transmisja od domu do samochodu -
    > juz nie trzeba sie wlamywac i krasc kluczykow - przeciez to mozna przez
> [...]
    zlodziei-na-kradziez-samochodu.html

    > J.

    Suchar straszny
    Problem znany już w 2015r i szeroko dyskutowany na początku 2016r.
    np: https://www.edmunds.com/car-news/technology/how-to-p
    rotect-your-car-
    from-keyless-entry-hacking.html a w IT security zreplikowano dość szybko
    taki wzmacniacz...
    osobna bajka to te wszystkie pomysły z połączeniem magistrali CAN do OBD
    czy androidowych systemów sterowania nawiewem, bosh...

    QED

  • 8. Data: 2017-11-13 13:10:51
    Od: "Q,E,D." <q...@p...fm>

    ciach (...)

    > Dokładnie w ten sam sposób można stracić drobną kasę przez użycie
    > terminala do płatności zbliżeniowych np. w tłoku w autobusie... Nawet
    > bez ekstra walizki.
    > T.

    Taaa... najpierw byl komp w plecaku i czytnik w łapie. Osobiście
    szkoliłem się z gościem z Wrocławia, który miał do tego celu RFiDa
    wszytego pod skórę dłoni, ale my whitehaty :)

    QED

  • 9. Data: 2017-11-13 13:44:14
    Od: p...@g...com

    --Suchar straszny

    niewatpliwie ale kiedy zamiast specow od IT security pojawia sie gimbus z gadzetem od
    chinczyka za 30$ to problem nabiera innego wymiaru :-)

  • 10. Data: 2017-11-13 14:08:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A znasz kogos komu ukradli terminalem w autobusie? Ja nie znam bo to praktycznie
    niewykonalne. Najpierw trzeba mkec terminal. Terminalami zarzadza dirma od terminali.
    Nie da sie ukrasc terminala, wlozyc do niego karte sim, wejsc do autobusu z wstukana
    kwota i odczytac komus karte. Zasieg karty taki ze u mnie dziala jak jest przylozona
    odpowiednia strona portfela. Jutro spytam znajomego co ma terminal czy samemu mozna
    wbic w niego konto na ktore maja byc przelane pieniadze czy robi to system operatora.
    Czyli wirtualne pieniadze najpierw trafiaja do niego a on potem je przekierowuje na
    konto ktore jest zapisane w umowie. Oczywiscie mozna sobie wyobrazic ze ktos otwiera
    firme i podpisuje umowe na terminal. Ile to bedzie dzialalo? Dwa czy trzy dni?