  • 1. Data: 2015-11-30 20:07:04
    Temat: jak to zrobili?
    Od: s...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=Pt2Apvzb7JQ

  • 2. Data: 2015-11-30 20:44:49
    Temat: Re: jak to zrobili?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 20:07:05 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=Pt2Apvzb7JQ

    Pięć kłódek trzeba żeby to zamknąć, a i tak będzie się telepać.

  • 3. Data: 2015-11-30 22:49:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Tylko zawias w miejscu uchwytu ma dwie osie obrotu. I z tym byłby problem.
    Zawias w narożniku i po przekątnej maja jedną. I tu nie ma problemu.

    Robert

  • 4. Data: 2015-12-01 01:25:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Nov 2015 11:07:04 -0800 (PST), s...@g...com wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=Pt2Apvzb7JQ

    Zawsze nie mogę wyjść z podziwu jak się robi takie kretyńskie
    "pionowe" filmy (aspekt)...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-12-01 05:29:51
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Tylko zawias w miejscu uchwytu ma dwie osie obrotu. I z tym byłby problem.
    > Zawias w narożniku i po przekątnej maja jedną. I tu nie ma problemu.

    Większy problem widzę z prowadnicą górnego i dolnego trójkąta.

  • 6. Data: 2015-12-01 09:14:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 5:29, WM pisze:
    > Większy problem widzę z prowadnicą górnego i dolnego trójkąta.
    Ale tam nie ma prowadnicy. Jest tylko oś obrotu prostopadła do
    powierzchni trójkąta.

    Robert

  • 7. Data: 2015-12-01 10:45:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    d&v=Pt2Apvzb7JQ

    >Zawsze nie mogę wyjść z podziwu jak się robi takie kretyńskie

    Robi sie akurat najprosciej jak mozna - komorka :-)

    J.

  • 8. Data: 2015-12-01 10:48:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    s...@g...com napisał:
    d&v=Pt2Apvzb7JQ
    >Pięć kłódek trzeba żeby to zamknąć, a i tak będzie się telepać.

    A nie jedna na srodku ?

    J.

  • 9. Data: 2015-12-01 10:49:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Tylko zawias w miejscu uchwytu ma dwie osie obrotu. I z tym byłby
    >problem.

    Na oko, to on tam wiele nie przenosi ... jakas konstrukcja typu kolko
    z preta ?

    J.

  • 10. Data: 2015-12-01 10:56:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 10:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Na oko, to on tam wiele nie przenosi ... jakas konstrukcja typu kolko
    > z preta ?

    Ale ja patrzę pod kątem eleganckiego technicznego rozwiązania takiego
    zawiasu.
    Pewnie kawałek gumy czy sprężyna załatwi sprawę ale to będzie
    nieeleganckie. :-)

    Robert