  • 1. Data: 2017-08-10 14:43:09
    Temat: jak to zrobili?
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    https://www.flickr.com/photos/maciejdakowicz/3601730
    4921
    Jak to zostalo sfocone?
    --
    TA

  • 2. Data: 2017-08-10 15:52:01
    Temat: Re: jak to zrobili?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-08-10 14:43, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    > https://www.flickr.com/photos/maciejdakowicz/3601730
    4921
    > Jak to zostalo sfocone?

    Odpowiednio krótkim czasem otwarcia migawki. :)

  • 3. Data: 2017-08-10 16:07:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <omhoe0$mcj$2@node2.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Odpowiednio krótkim czasem otwarcia migawki. :)

    No, ale tego goscia jak przymocowali? Sam sie nie przywiazal.
    No i wyglada mi to na zdjecie pozowane.
    A myslalem ze Dakowicz tylko klasyczne stret photo robi.
    --
    TA

  • 4. Data: 2017-08-10 16:39:12
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No, ale tego goscia jak przymocowali? Sam sie nie przywiazal.
    > No i wyglada mi to na zdjecie pozowane.
    > A myslalem ze Dakowicz tylko klasyczne stret photo robi.

    Jakoś za stopy - nie bardzo widać. Myślę, że się rozhuśtał.

  • 5. Data: 2017-08-10 16:43:33
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 16:39 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > Jakoś za stopy - nie bardzo widać. Myślę, że się rozhuśtał.

    To ciekawe, że kogoś jarają takie fejki.
    Dawniej analizowano fotografie NGS, czy są prawdziwe...

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2017-08-10 20:43:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > To ciekawe, że kogoś jarają takie fejki.
    > Dawniej analizowano fotografie NGS, czy są prawdziwe...

    Jeszcze trzy osoby robią zdjęcia temu fejkowi? ;)

  • 7. Data: 2017-08-10 22:17:01
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 20:43 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > Jeszcze trzy osoby robią zdjęcia temu fejkowi? ;)

    Gorsze, że niezgodnie z netykietą twórca stworzył crossposta, nie
    uprzedzając o tym nikogo.
    Czyli mamy śmieć x 2.
    EOT

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2017-08-10 22:25:13
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Thu, 10 Aug 2017 16:07:18 +0200, T...@s...in.the.world pisze:

    > No, ale tego goscia jak przymocowali? Sam sie nie przywiazal.

    Najwyraźniej przymocowali. Tym elastycznym materiałem widocznym na
    butach.

    > No i wyglada mi to na zdjecie pozowane.

    W sensie pokazu postaci pierwszoplanowej -- wygląda na pozowane. To co
    się dzieje na pozostałych planach już zapewne nie. Zdjęcie to jednak
    jakaś całość...

    > A myslalem ze Dakowicz tylko klasyczne stret photo robi.

    Fakt, że w swoim dorobku ma dużo lepsze fotografie.

    k.

  • 9. Data: 2017-08-10 22:51:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-08-17 o 22:17, Trefniś pisze:

    > Gorsze, że niezgodnie z netykietą twórca stworzył crossposta, nie
    > uprzedzając o tym nikogo.

    Jakby uprzedził, to by było tego jakoś szczególnie mniej? :-)

  • 10. Data: 2017-08-11 00:57:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@f...debian.org.pl>,
    Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl> wrote:

    > Jest Thu, 10 Aug 2017 16:07:18 +0200, T...@s...in.the.world

    > Najwyraźniej przymocowali. Tym elastycznym materiałem widocznym na
    > butach.
    No, widze cos bialego.
    Ale wciaz nie rozumiem. Sprobuj powiesic na bandazu 70kg. A tu jeszcze
    jest obciazenie dynamiczne.

    > W sensie pokazu postaci pierwszoplanowej -- wygląda na pozowane. To co
    > się dzieje na pozostałych planach już zapewne nie. Zdjęcie to jednak
    > jakaś całość...

    Street photo, oczywiscie.

    > Fakt, że w swoim dorobku ma dużo lepsze fotografie.

    E, nie. Zdjecie jest ok, ale wyglada na to, ze inscenizowane.
    --
    TA