  • 11. Data: 2017-08-11 08:46:56
    Temat: Re: jak to zrobili?
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 22:51 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Jakby uprzedził, to by było tego jakoś szczególnie mniej? :-)

    Właściwie jakie to ma znaczenie?
    Crosspost powinien być wyrażźnie oznaczony i koniec.

    W nagrodę teraz będziemy czytali wszystkie posty x2, bo ktoś zachwyca się
    zdjęciami w estetyce gimbazy.

    Moja diagnoza - na zdjęciu mamy przykład zagięcia czasoprzestrzeni.

    --
    Trefniś

  • 12. Data: 2017-08-11 12:55:03
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    >Ale wciaz nie rozumiem. Sprobuj powiesic na bandazu 70kg. A tu jeszcze
    >jest obciazenie dynamiczne.

    A skad TY wiesz, ze to bandaz? I Twoj przedpisca, ze to cos elastyczengo?

  • 13. Data: 2017-08-12 14:28:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <o...@t...home>,
    Trefniś <t...@m...com> wrote:

    > Właściwie jakie to ma znaczenie?
    > Crosspost powinien być wyrażźnie oznaczony i koniec.
    >
    > W nagrodę teraz będziemy czytali wszystkie posty x2,

    A moglbys to jakos wytlumaczyc?
    --
    TA

  • 14. Data: 2017-08-12 16:08:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A moglbys to jakos wytlumaczyc?

    Chodzi o to że wszystko jest dublowane na dwóch grupach.

  • 15. Data: 2017-08-12 16:45:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-12 o 16:08, Uncle Pete pisze:

    > Chodzi o to że wszystko jest dublowane na dwóch grupach.
    Wydaj mi się, że stary OE oznaczał jako przeczytane na reszcie grup.
    Możliwe to?

    Robert

  • 16. Data: 2017-08-13 15:01:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <omn24u$iq3$1@node2.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Chodzi o to że wszystko jest dublowane na dwóch grupach.

    No, ale jakbym wyraznie oznaczyl to nie byloby zdublowane?
    A przy okazji - od dawna jestem za polaczenem tych dwoch grup.
    --
    TA

  • 17. Data: 2017-08-14 11:27:31
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sun, 13 Aug 2017 15:01:47 +0200, T...@s...in.the.world pisze:
    > No, ale jakbym wyraznie oznaczyl to nie byloby zdublowane?

    Tu nie chodzi o dublowanie, nic takiego w przypadku crossposta nie
    występuje. To jest zawsze jeden post (z jednym Message-Id), tylko
    widoczny na więcej, niz jednej grupie. Dobry czytnik powinien poradzić
    sobie z taką sytuacją i nie pokazywać posta przeczytanego gdzieś
    indziej.

    Oznaczanie jest po to, aby odpowiadający wiedział, że pisze na dwie
    grupy, bo nie każdy czytnik przed tym ostrzega i nie w każdym jest to
    wyraźnie widoczne.

    Ponadto crosspostując powinieneś ustawić pole Followup-To, żeby
    odpowiedzi kierowane były już na jedną grupę (tak jak jest zrobione w
    niniejszym poście). Więcej, netykieta w zasadzie zabrania
    crosspostowania na grupy, których nazwa różni się ostatnim elementem
    (czyli dokładnie jak w omawianym przypadku). Czy tego typu obostrzenia
    mają sens przy obecnym stanie USENETU, to już temat na długą dyskusję.

    > A przy okazji - od dawna jestem za polaczenem tych dwoch grup.

    Czyli skasowaniem jednej? Prędzej doczekamy się skasowania USENETU. :)

    k.

    FuT -> pl.rec.foto

  • 18. Data: 2017-08-16 12:50:14
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Profesjonalny fotomontaż, jak dobrze przecedzicie fotkę to widać :)

  • 19. Data: 2017-08-16 13:19:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <59942368$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Marek" <l...@w...pl> wrote:

    > Profesjonalny fotomontaż, jak dobrze przecedzicie fotkę to widać :)

    No, ale Dakowicz nie robi fotomontazy...
    --
    TA

  • 20. Data: 2017-08-16 23:38:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-16 o 13:19, T...@s...in.the.world pisze:

    > No, ale Dakowicz nie robi fotomontazy...

    E, tam, fotomontaż.

    Facet stanął na rurce, obwiązali mu stopy i zrobił fikołka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam