  • 1. Data: 2016-06-25 11:32:40
    Temat: jak wasze procki? :)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W mieszkaniu 29.6st, na oknie 36.2st, na balkonie strach sprawdzać ;)

    Package 44st, obroty 1625rpm, robi się głośny :/
    a w piwnicy krioterapia. Przeprowadzam się ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-06-25 20:27:31
    Temat: Re: jak wasze procki? :)
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > W mieszkaniu 29.6st, na oknie 36.2st, na balkonie strach sprawdzać ;)

    > a w piwnicy krioterapia. Przeprowadzam się ;)

    Zamontuj sobie żaluzje. Takie prawdziwe, metalowe.

    --
    Wiktor S.

  • 3. Data: 2016-06-25 20:35:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wiktor S. pisze tak:

    > Zamontuj sobie żaluzje. Takie prawdziwe, metalowe.

    mam :)

    białe, pozostaje mi jeszcze wypróbować lustrzane

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-06-25 21:18:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-25 o 20:35, PiteR pisze:

    > mam :)
    >
    > białe, pozostaje mi jeszcze wypróbować lustrzane

    Ważne by te żaluzje nie nagrzewały pokoju czyli nie były wewnątrz.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-06-26 20:19:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Ważne by te żaluzje nie nagrzewały pokoju czyli nie były wewnątrz.

    Czyli gdzie, na zewnątrz? Może być kłopot. Między szybami? Słyszałem o
    takim rozwiązaniu (a nawet miałem), ale w czasach kiedy szyby zespolone
    nie były tak popularne jak dzisiaj.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2016-06-26 23:35:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Package 44st, obroty 1625rpm, robi się głośny :/
    > a w piwnicy krioterapia. Przeprowadzam się ;)

    Nie sprawdzam bo mam zamontowane chłodzenie wodne.

  • 7. Data: 2016-06-27 11:05:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 20:19, Big Jack pisze:

    > Czyli gdzie, na zewnątrz? Może być kłopot. Między szybami? Słyszałem o
    > takim rozwiązaniu (a nawet miałem), ale w czasach kiedy szyby zespolone
    > nie były tak popularne jak dzisiaj.

    W starym typie futryn wkładało się do środka, to najlepsze rozwiązanie.
    Niestety nie dostępne w nowym gdzie futryna jest nie otwieralna a szyby
    zespolone na stałe.
    Na zewnątrz pourywa to pierwsza burza, trzeba dać w środku tylko
    zamiast kolorowych dał bym najmniej nagrzewające się czyli dobrze
    odbijające światło.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-06-27 20:48:24
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 26 Jun 2016 23:35:53 +0200, qwerty napisał(a):

    > Nie sprawdzam bo mam zamontowane chłodzenie wodne.

    W takich temperaturach jak były - parowe. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin