  • 1. Data: 2015-02-28 08:37:59
    Temat: jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Wyjmował ktos z was ??

  • 2. Data: 2015-02-28 09:50:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-02-28 o 08:37, MarekP pisze:
    > Wyjmował ktos z was ??
    Tak!!

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2015-02-28 09:59:58
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Dzięki chłopie, pomogłeś zajebiście !!!!!
    Bez pozdrowien

    ps. i czytaj nazwe tematu barani łbie

  • 4. Data: 2015-02-28 10:08:15
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-28 o 09:59, MarekP pisze:
    > Dzięki chłopie, pomogłeś zajebiście !!!!!

    Odpowiedź adekwatna do pytania.

  • 5. Data: 2015-02-28 10:09:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarekP" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Dzięki chłopie, pomogłeś zajebiście !!!!!
    > Bez pozdrowien
    >
    > ps. i czytaj nazwe tematu barani łbie

    PLONK

  • 6. Data: 2015-02-28 10:10:27
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    NASTEPNY ....A CZYTAŁEŚ NAGŁÓWEK !!!!!!!!!!!!!

    TJ "jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??"

  • 7. Data: 2015-02-28 10:13:57
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    W dniu 28.02.2015 o 09:59, MarekP pisze:
    > ps. i czytaj nazwe tematu barani łbie

    Pytań nie zadaje się w temacie. Miałeś okazję otrzymać odpowiedź, ale po
    takiej reakcji nie spodziewaj się, że komukolwiek będzie się chciało
    rozwiązywać twoje problemy.

    --
    Jacek Skowroński

  • 8. Data: 2015-02-28 10:29:01
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

  • 9. Data: 2015-02-28 11:36:50
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Następny inteligentny inaczej.
    Zanim zaczniesz pyskować i obrażać innych, zapoznaj się z zasadami pisania na
    grupach. Pytamy nie w nagłówku, a samo pytanie powinno zawierać informację, czego się
    tyczy. Chyba, że pomyliłeś grupy i pisałeś na pl.rec.wróżki - tam zgadną o jakie auto
    Ci chodzi.

  • 10. Data: 2015-02-28 11:48:36
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    buhahahaha :)))) w 99% jak jest tel w podkłokietniku to nie wazne czy to
    audi czy bmw czy jakies inne