  • 1. Data: 2019-05-15 18:14:25
    Temat: jak wyjąć (w całości) szybę z auta?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    Agila 1, 2003 ma rozbitą szybę w tylnej klapie. na pobliskim złomie mają
    zardzewiałą klapę z dobrą szybą. potrzebuję wyjąć tą szybę i wkleić do
    auta. Starą, potrzaskaną szybę, dosłownie wyciąłem po milimetrze za
    pomocą cienkiego nożyka. (nóż do tapet, rozpadał się w rękach - tyle to
    wymagało siły) Nie wyobrażam sobie że tą metodą dam radę wyjąć szybę bez
    jej zniszczenia. Czy jest jakaś chemia która rozpuści, zmiękczy stary
    klej do szyb? A może są jakieś specjalne wycinaki zrobione z jakiejś
    struny do gitary?

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-05-15 18:25:13
    Temat: Re: jak wyjąć (w całości) szybę z auta?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 18:14, ToMasz pisze:
    > A może są jakieś specjalne wycinaki zrobione z jakiejś struny do gitary?

    Czy jest to struna, to nie wiem, ale dokładnie tak to robią ci od
    wymiany szyb. Pojedź z tą klapą do zakładu, to Ci to zrobią.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2019-05-15 21:08:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=gJ9_wp0rQoA tam jest wincyj, poszukaj.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 4. Data: 2019-05-15 21:18:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.05.2019 o 18:25, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Czy jest to struna, to nie wiem, ale dokładnie tak to robią ci od
    > wymiany szyb. Pojedź z tą klapą do zakładu, to Ci to zrobią.

    to niestety jest choroba narodu. Kto wybił szybę? Policja nie ma
    szklanej kuli. Patrzę na allegro olx, czy są szyby. Są, ale daleko, sam
    transport 100zł lub więcej. Dzwonię do szyby cośtam. 450zł. drogo. A jak
    przewiozę starą klapę z szybą to wyjęcie i wklejenie będzie
    kosztowało....? 250zł ILE? 250zł!!!! No to chcę sam wymienić szybę.

    Drogo? Tak, drogo. Mało mnie obchodzi ile płacą mu właściciele drogich
    aut. jak gość ma "luzy" to powinien robić. Możecie napisać ze mam głupie
    wyobrażenie o cenach usług, ale on splajtuje bo ma zadarty nos, zarobi
    ktoś elastyczniejszy. Tyle że jak wspomniałem to plaga. Rano dzwonię do
    chłopa - ja po klapę z agili. teraz nie mogę, zadzwoń pan o 12. odzwonię
    - zadzwoń pan o 15. dzwonię - zadzwon pan o 17 to ja nawet tą szybę panu
    wyjmę- o 17stej nawet nie oddzwonił. bo? Bo gość działa bez planu. nie
    wiem co i o której bedzie robił. bo ma w dupie małych klientów - oni go
    też będą mieli w dupie.

    ToMasz

    PS. jakbyście kiedykolwiek chcieli kupić jakiś drobiazg od allegrowego
    handlarza, to zróbcie tak:
    w jego ofercie znajdźcie coś cennego. silnik, coś co jest drogie.
    umówicie się na odbiór. z innego numeru telefonu zadzwońcie po to co
    chcecie kupić, umówcie się na 15 minut wcześniej lub później. dla 2
    klientów znajdzie czas.

  • 5. Data: 2019-05-15 22:41:41
    Temat: Re: jak
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ToMasz
    a jak rozetniesz te klape? nie da sie tego potem rozszerzyc jakos?
    katowka i heja. ostatnie pol mm brzeszczotem ostroznie...
    nie wylezie?

  • 6. Data: 2019-05-15 23:22:25
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 15 maja 2019 14:18:38 UTC-5 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > umówicie się na odbiór. z innego numeru telefonu zadzwońcie po to co
    > chcecie kupić, umówcie się na 15 minut wcześniej lub później. dla 2

    Szefie, bladzisz.

    Szyba/szklo jest tanie. Szczegolnie z jakiego nordglasa.
    To jakies waciki.
    Drozsze sa nieco te fordowskie taka kosztuje 400pln z saloglasa.
    Ty chcesz jakas popierdolke wiec sama szyba to dla wprawiacza jest jakies 100pln
    minus vat.

    Tyle ze trzeba najpierw wyciac stara szybe, zazwyczaj struna. I to tak zeby nie
    uszkodzic lakieru.
    Potem wyciac stara uszczelke, na tyle na ile sie da. Potem calosc umyc.
    I zasmarowac nowym "silikonem". Grubo zasmarowac.

    Calosc to przynajmniej godzina roboty jak nie poltorej.

    Wiec sama godzina dlubania to juz jest 40-70pln za samego ziutka ci ci bedzie szybe
    wprawiac.
    Do tego dolicz chemizne, te do odtluszczania i mycia i te co robi za uszczelke.

    Wiele od tego 250pln nie urwiesz. A jeszcze trzeba hale oplacic i szefa ziutka.

    Poradze ci:
    Poszukaj se na alegro struny do wycinania szyb. Do kompletu kup odtluszczacz (nie
    jestem pewien czy zwykly rozpuszczalnik sie nada) i kup dobry klej do szyb.
    Jak ci sie zakupy zamkna w 150pln to jestes w domu.
    Szybe wytniesz, wkleisz i bedzie git.

    Na jutubie sa tutoriale, powodzenia!

  • 7. Data: 2019-05-16 00:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

> [...]
    > rozpuści, zmiękczy stary klej do szyb? A może są jakieś specjalne
    > wycinaki zrobione z jakiejś struny do gitary?

    Jak chcesz oszczedzic to widze dwie opcje:
    - wymienic cała klape.
    (bedziesz miał zapasowa :)))
    - sprzedac auto! ;-P

    MSPANC!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 8. Data: 2019-05-16 19:49:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > - wymienic cała klape.
    tak zrobiłem. nowa klapa 100zł. wymiana - 2 nakrętki zawiasów, 4 śruby
    sprężyn gazowych, wężyk spryskiwacza i 2 wtyczki. No i tablica rejestracyjna

    Dzięki
    ToMasz

  • 9. Data: 2019-05-16 20:17:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-16 o 19:49, ToMasz pisze:
    > tak zrobiłem. nowa klapa 100zł. wymiana - 2 nakrętki zawiasów, 4 śruby
    > sprężyn gazowych, wężyk spryskiwacza i 2 wtyczki. No i tablica
    > rejestracyjna

    Pisałeś, że klapa zardzewiała a nie nowa :-)

  • 10. Data: 2019-05-17 01:32:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > pomocą cienkiego nożyka. (nóż do tapet, rozpadał się w rękach - tyle to
    > wymagało siły) Nie wyobrażam sobie że tą metodą dam radę wyjąć szybę bez

    Nożyk do tapet w sumie jest spoko do wycinania szyb jeśli jest dobry
    dostęp do uszczelki ze wszystkich stron. Tylko trzeba popryskać trochę
    WD-40 i wtedy nie zacina się w przecinanej uszczelce, tylko się ślizga
    łatwo ją tnąc.

    Ale najlepiej chyba użyć specjalnych drutów do wycinania szyb.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online: