  • 1. Data: 2010-09-29 14:08:47
    Temat: jak zabezpieczacie garaze?
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    witam,
    ostatnio bylem swiadkiem ekspresowego otwarcia bramy garazowej bez
    zadnych specjalistycznych narzedzi. Na szczescie tym razem bylo to
    legalne. Jednak troche spanikowalem, bo mam dokladnie taka sama brame i
    troche narzedzi w srodku (nie mowiac o moturach).. niby mam alarm, ale
    wiadomo ze malo kto zwraca na to uwage.
    Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne
    patenty? Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..
    pozdr
    Bablor

  • 2. Data: 2010-09-29 14:32:31
    Temat: Re: jak zabezpieczacie garaze?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Bablor pisze:
> [...]
    > Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne
    > patenty? Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..

    to powiedz jeszcze jaką bramę otworzyli i jak.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-09-29 14:56:43
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 16:32, gildor pisze:

    > to powiedz jeszcze jaką bramę otworzyli i jak.

    Tak i gdzie to dokładnie jest - adres.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 4. Data: 2010-09-29 15:00:04
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Sep 2010 16:08:47 +0200) ktos podajacy sie za Bablor
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne
    > patenty? Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..

    Chyba najrozsadniej jest przypiac w garazu motocykl do jakiegos stalego
    fragmentu krajobrazu. Ja u siebie mysle nad wkreceniem/zabetonowaniem w
    podlodze miejsca o ktore bede mogl zaczepic lancuch.

    A najlepiej miec ubezpieczenie :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2010-09-29 15:35:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    []v[]artec pisze:

    > Tak i gdzie to dokładnie jest - adres.

    chyba nie zrozumiałeś. ale to nic. spieszę wyjaśnić. brama dwuskrzydłowa
    zamknięta na kłódkę - wystarczy odciąć kłódkę. moja jest inna i jeśli tą
    inną otworzyli, to chce wiedzieć jak, wtedy mogę myśleć o zabezpieczeniu
    tegoż lub doradzeniu pytaczowi, jak można to zrobić, bo może ten element
    u mnie jest zabezpieczony. nie po to mam garaż, żeby jeszcze w nim
    wbudowywać kotwy i przybetonowywać pojazdy dodatkowymi łancuchami w nim.
    garaż to wygoda, a nie udręka. i tak ma być.

    ps.
    ja rozumiem, że szukasz, kolego sensacji tam, gdzie jej nie ma, ale
    chwila zastanowienia wystarcza, zeby powstrzymac się przed durnymi
    komentarzami i kliknąć cancel zamiast send.
    dziękuję.

  • 6. Data: 2010-09-29 15:48:33
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 17:35, gildor pisze:
> [...]
    > chwila zastanowienia wystarcza, zeby powstrzymac się przed durnymi
    > komentarzami i kliknąć cancel zamiast send.

    Nie szukam sensacji to było raczej nawiązanie i kontynuacja. Informacja
    to władza - nie chwal się kolegom sprzętem w swoim garażu, druga sprawa
    im mniej osób wie gdzie go trzymasz tym lepiej. No chyba, że masz garaż
    gdzie po prostu się włamują ot dla zasady znalezienia czegoś.

    Dziękuję

  • 7. Data: 2010-09-29 16:11:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    []v[]artec pisze:

> [...]
    > im mniej osób wie gdzie go trzymasz tym lepiej. No chyba, że masz garaż
    > gdzie po prostu się włamują ot dla zasady znalezienia czegoś.

    yyy, kolego, w stopce masz CB900F i Jelenia Góra. o jakim sprzęcie
    mówisz? do zabezpieczenia garażu? a to tajemnice sa jakieś o których
    złodzieje nie wiedzą? systemy zabezpieczeń są opatentowywane i ogólnie
    znane. nie po to ktoś wymyśla system zabezpieczeń okuć WK*, żeby było
    łatwo. dlatego chce wiedzieć, czym zabezpieczone były drzwi garażowe,
    które tak łatwo można otworzyć. dżizez. chopie. jak się martwisz o
    swoje, to sie nie odzywaj, ja chce wiedzieć. bo może otworzyli dokładnie
    takie drzwi jakie ja mam.

    > Dziękuję

    proszę

  • 8. Data: 2010-09-29 16:54:13
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 18:11, gildor pisze:
    > yyy, kolego, w stopce masz CB900F i Jelenia Góra. o jakim sprzęcie
    > mówisz? do zabezpieczenia garażu?

    Nie o motocyklu - z reguły włamują się do garażu, gdzie jest coś wartego
    zainteresowania lub mają po prostu wiedzę, że coś tam jest. Albo
    rzadziej - są oszołomami i włamują się jak leci.

> [...]
    > które tak łatwo można otworzyć. dżizez. chopie. jak się martwisz o
    > swoje, to sie nie odzywaj, ja chce wiedzieć. bo może otworzyli dokładnie

    Systemy zabezpieczeń, kłódki, bramy itd. to żadne tajemnica dla dobrego
    złodzieja. Dlatego tajemnicą dla niego powinno być miejsce garażowania
    Twojego pojazdu. Kolego w moich postach nie ma żadnych złośliwości - mam
    nadzieję, że to rozumiesz. Serwuję tylko moje podejście do tematu -
    ogółem, im mniej osób wie gdzie garażujesz swój motocykl tym lepiej dla
    Ciebie. I to chcę przekazać od pierwszego posta.

  • 9. Data: 2010-09-29 17:22:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    []v[]artec pisze:

    > Nie o motocyklu - z reguły włamują się do garażu, gdzie jest coś wartego
    > zainteresowania lub mają po prostu wiedzę, że coś tam jest. Albo
    > rzadziej - są oszołomami i włamują się jak leci.

    w każdym garażu jest coś wartego zainteresowania. garaż służy do
    trzymania tam pojazdów. wystarczy kilka godz obserwacji, żeby wiedzieć
    co dokładnie tam jest, bez włamywania się do niego.

    > Systemy zabezpieczeń, kłódki, bramy itd. to żadne tajemnica dla dobrego
    > złodzieja. Dlatego tajemnicą dla niego powinno być miejsce garażowania
    > Twojego pojazdu.

    chyba przesadzasz. jesteś z tych, co na fotkach zakrywają nr rejestracyjne?

> [...]
    > ogółem, im mniej osób wie gdzie garażujesz swój motocykl tym lepiej dla
    > Ciebie. I to chcę przekazać od pierwszego posta.

    pierwszy post, to nie była złośliwa uwaga? mam inne zdanie. czy ja
    gdzieś napisałem gdzie trzymam motocykl? czy ja chce żeby Bablor mi
    powiedział, gdzie jest ten garaż? ja chce wiedzieć o jakiej bramie on
    mówi. rodzaj, może model. dlaczego tego nie rozumiesz? nie wiem kim jest
    Bablor i nie wiem skąd dojeżdża, za to wiem, że Ty jesteś z Jeleniej
    Góry. powiem więcej, nawet gógle mi powiedziały, że miałeś XXa. prosze
    Cie więc, żebyś wstrzymał się w ferowaniu nadmiernego pesymizmu i dał
    opowiedzieć Bablorowi co widział, w odpowiedzi na moje pytanie. mnie na
    prawdę nie interesuje gdzie stoi ta brama, tylko co to za brama i jak
    została otwarta.

    ale wiesz co? mam to gdzieś. ostatnio za szybko wpadam we wkurw.
    spadam.

  • 10. Data: 2010-09-29 18:55:10
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

> [...]

    >fragmentu krajobrazu. Ja u siebie mysle nad wkreceniem/zabetonowaniem w
    >podlodze miejsca o ktore bede mogl zaczepic lancuch.

    Ok, lancuch, zawsze to troche wiecej czasu.
    Choc z drugiej strony garaz jest jak najbardziej miejscem gdzie sie tnie,
    piluje i chalasuje :)

    Pzdr
    Tmek