  • 1. Data: 2013-11-02 14:50:34
    Temat: jak zdjac opone z felgi
    Od: "stachu" <s...@m...kom>

    wulkanizatora w poblizu brak.

    zalozyc opone na felge umiem natomiast nie wiem jak zdjac.

    jakies pomysly ?

  • 2. Data: 2013-11-02 20:15:30
    Temat: Re: jak zdjac opone z felgi
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik stachu napisał:
    > wulkanizatora w poblizu brak.
    >
    > zalozyc opone na felge umiem natomiast nie wiem jak zdjac.
    >
    > jakies pomysly ?

    Najechać powoli i delikatnie i powinno dać się zdjąć.
    Lepiej to robić w dwie osoby, jedna siedzi za kierownicą a druga podsuwa
    problematyczne koło pod koło samochodu tak żeby najechać oponą na oponę.

  • 3. Data: 2013-11-02 20:40:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    nadir wrote:

> [...]
    > Lepiej to robić w dwie osoby, jedna siedzi za kierownicą a druga
    > podsuwa problematyczne koło pod koło samochodu tak żeby najechać

    A jeśli kwestia dotyczy właśnie tego pojazdu i ma on trzy koła?
    Najeżdża bezproblemowo?

  • 4. Data: 2013-11-02 21:30:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A jeśli kwestia dotyczy właśnie tego pojazdu i ma on trzy koła?
    > Najeżdża bezproblemowo?

    Z reguły samochody mają jeszcze koło zapasowe.
    Poza tym napisał, że w pobliżu brak wulkanizatora a nie jakiegoś innego
    pojazdu lub sąsiada z takowym.

    W ostateczności zostaje mu napierdalać młotkiem w oponę tuż przy feldze,
    najlepiej przez jakiś drewniany kołek.
    Wiem, wiem młotka też może nie mieć, no ale na to też nic nie poradzę.

  • 5. Data: 2013-11-02 21:47:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    nadir wrote:

    > Z reguły samochody mają jeszcze koło zapasowe.

    Wtedy może nie miałby potrzeby zajmowania się ściąganiem opony?

    > W ostateczności zostaje mu napierdalać młotkiem w oponę tuż przy
    > feldze, najlepiej przez jakiś drewniany kołek.
    > Wiem, wiem młotka też może nie mieć, no ale na to też nic nie poradzę.

    Można podnośnikiem. Tzn nie napierdalać, tylko przyprzeć brzeg opony.

  • 6. Data: 2013-11-02 21:53:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-02, nadir <n...@h...org> wrote:

> [...]
    > najlepiej przez jakiś drewniany kołek.
    > Wiem, wiem młotka też może nie mieć, no ale na to też nic nie poradzę.

    Tak napierdalac to se mozna do smierci, swojej lub felgi ;-) Psiknac np
    plynem do mycia okien lub mydlinami, no i kawalek scietej pod skosem deski
    kolo kladziemy kolo samochodu, scieta deske podkladamy na rant i inna
    robimy dzwignie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-11-02 21:59:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wtedy może nie miałby potrzeby zajmowania się ściąganiem opony?

    A Ty jesteś jego adwokatem, sąsiadem, czy tak po prostu wyszukujesz
    kolejnych problemów?

  • 8. Data: 2013-11-02 22:05:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tak napierdalac to se mozna do smierci, swojej lub felgi ;-)

    A to już tylko kwestia wielkości koło i młotka. :P

  • 9. Data: 2013-11-02 22:25:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Nov 2013 21:30:55 +0100, nadir napisał(a):

    > Z reguły samochody mają jeszcze koło zapasowe.
    > Poza tym napisał, że w pobliżu brak wulkanizatora a nie jakiegoś innego
    > pojazdu lub sąsiada z takowym.

    To zabrac kolo do najblizszego gumiarza.

    > W ostateczności zostaje mu napierdalać młotkiem w oponę tuż przy feldze,
    > najlepiej przez jakiś drewniany kołek.
    > Wiem, wiem młotka też może nie mieć, no ale na to też nic nie poradzę.

    Szkoda kasku.
    Bo bez kasku to juz samobojstwo :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-11-02 22:29:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    nadir wrote:

    > A Ty jesteś jego adwokatem, sąsiadem, czy tak po prostu wyszukujesz
    > kolejnych problemów?

    Tak po prostu jestem.