  • 1. Data: 2018-12-10 10:18:07
    Temat: Re: jaka karta wifi?
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 08:46, t-1 pisze:

    > A czy nie jest to tylko punkt dostępowy?
    > Twórcy wątku chodzi raczej o klienta WiFi.

    To jest router. Powinien posiadać wszystco co potrzebne.

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-12-10 12:11:02
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2018-12-10 o 11:01, pueblo pisze:
> [...]
    > Prędkość ma drugorzędne znaczenie - znaczy parę Mbps niech daje radę.
    > Byle trzymała sygnał z sąsiedniego pomieszczenia i nie rwała połączeń i

    U mnie na jednym z komputerów gdzie były problemy z zasięgiem, w końcu
    zainstalowałem kartę WiFi: ASUS USB-N14. Jak na razie działa
    bezproblemowo pod Windows, przez prawie 2 lata. Karta jest na kablu USB
    dzięki czemu można ją ustawić w miejscu gdzie jest dobry zasięg (gdzie
    np. nie jest zasłonięta blaszakiem).

  • 4. Data: 2018-12-10 12:14:00
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2018-12-10 o 12:11, Netx pisze:
    > ASUS USB-N14.

    Dopiero zauważyłem że chodzi o tanią kartę. No to ta chyba nie spełnia
    tego warunku.

  • 5. Data: 2018-12-10 12:23:06
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Netx, 10 gru 2018 w news:5c0e4a7c$0$503$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Dopiero zauważyłem że chodzi o tanią kartę. No to ta chyba nie spełnia
    > tego warunku.

    No, nie, ale dzięki - każda opinia mile widziana. Szczególnie np.
    "kupiłem to za 20-30 zł i jestem zdziwiony, że tak dobrze działa"

  • 6. Data: 2018-12-10 12:41:15
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia 10 Dec 2018 11:23:06 GMT
    doszła do mnie wiadomość <5c0e4c9a$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    od pueblo <n...@n...pl> :
    >Witaj Netx, 10 gru 2018 w news:5c0e4a7c$0$503$65785112@news.neostrada.pl

    >No, nie, ale dzięki - każda opinia mile widziana. Szczególnie np.
    >"kupiłem to za 20-30 zł i jestem zdziwiony, że tak dobrze działa"

    Z tanich TL-WN722N i TL-WN822N(ze wskazaniem na WN822N).

  • 7. Data: 2018-12-10 12:42:03
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    pueblo <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Prędkość ma drugorzędne znaczenie - znaczy parę Mbps niech daje radę.
    > Byle trzymała sygnał z sąsiedniego pomieszczenia i nie rwała połączeń i

    Jeśli 2.4 GHz, to mam z tanich TP-Linków TL-WN821N (2.4 GHz, 802.11n,
    duża, z zewnętrzną antenką) i TL-WN725N (mała, rozmiar nano, z antenką
    w środku). Obie dają radę.

  • 8. Data: 2018-12-10 12:45:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Jeśli 2.4 GHz, to mam z tanich TP-Linków TL-WN821N (2.4 GHz, 802.11n,
    > duża, z zewnętrzną antenką)

    Sorry, jednak to inny model -- TL-WN722N.

  • 9. Data: 2018-12-10 13:06:55
    Od: Użytkownik usenetu <n...@n...nospam.noproblem.invalid>

    On 10/12/18 10:01, pueblo wrote:
> [...]
    > Prędkość ma drugorzędne znaczenie - znaczy parę Mbps niech daje radę.
    > Byle trzymała sygnał z sąsiedniego pomieszczenia i nie rwała połączeń i

    Nie do końca odpowiadam na pytanie, ale sprzedam patent: też miałem
    problem z połączeniem WiFi, bo ściana gruba (kiedyś był tam kominek), a
    przy ścianie jeszcze stoją różne duże metalowe rzeczy, których
    przestawić nie można. Mam kartę WiFi wewnętrzną (PCIe) z zewnętrznymi
    antenkami, kupiłem kabel antenowy 5 m z pasującymi końcówkami,
    podłączyłem jedną z antenek przez ten kabel i umieściłem ją przy ścianie
    jak najbliżej routera po drugiej stronie i mam stabilne połączenie.
    Karta Fenvi FV 8303 - kompatybilna z Linuksem i dodatkowo ma Bluetooth
    4.0, ale wygląda, że niedostępna w Polsce.

    --
    MF

  • 10. Data: 2018-12-10 13:25:43
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>