  • 1. Data: 2018-09-26 20:38:45
    Temat: jaka klawiatura + mysz?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Dotychczas używałem bezprzewodowego zestawu Logitech Cordless Desktop
    2.4GHz. Służyło mi to przez lata ale klawiatura pomału odmawia
    posłuszeństwa. Chciałbym wymienić zestaw na inny bezprzewodowy. I tu
    pytanie, czy coś jest godnego polecenia w kategorii jakość/cena? Jeśli
    tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi. Może być
    zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

    JaceK

  • 2. Data: 2018-09-26 22:13:04
    Temat: Re: jaka klawiatura + mysz?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-09-26 o 20:38, JaceK pisze:
    > pytanie, czy coś jest godnego polecenia w kategorii jakość/cena?

    Sprzedawca, gdy go nagabywałem w tym temacie, stwierdził, że jest tylko
    jedna alternatywa dla Logitecha: i jest nią... Logitech. No, ale może
    miał po prostu ich sporo na składzie.

    > Może być zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

    Od dawna zerkam tu-i-ówdzie za takim zestawem BT-owym, ale o ile
    sensowne myszki są, to klawiatury wyłącznie mocno "oszczędnościowe", nie
    wydaje mi się, aby były dobre do używania "na co dzień", do desktopa.
    No, ale jakbyś znalazł taką, i jeszcze przetestował na "+" -- to daj znać!

  • 3. Data: 2018-09-27 00:48:06
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi. Może być
    > zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

    Mam już parę lat myszkę radiową-laserową na USB. Watson M 520. Tania i
    dobra.
    Chciałam kupić po jakimś czasie w Realu taka samą (zeby miec w razie
    czego), Niestety tych myszek już nie ma. Były jaieś inne, ale nie
    radiowo-laserowe.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-09-27 00:52:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi. Może być
    > zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

    Idź do Euro AGD lub do Carrefoura, czy Auchana i popatrz sobie. Problem
    w tym, że tam trudno dorwać jakiegoś pomocnika. W Euro to bez problemu
    doradzą.
    Raz kupiłam w Carrefourze, to wtyk USB do komputera był dużo szerszy i
    nie wlazł do mojego gniazda USB.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-09-27 01:10:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaceK" WmQqD.71910$Z...@f...iad

> [...]
    > jakość/cena? Jeśli tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi.
    Może być zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale

    Chyba bym kupił w markecie, poeksperymentował i w razie czego ;)
    (gdybym uznał za niezbyt udaną) zwróciłbym...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 6. Data: 2018-09-27 02:47:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-26, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:
> [...]
    > tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi. Może być
    > zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

    Przy klawiaturach bezprzewodowych, takich klasycznych, nie na BT, zwróć
    uwagę, na to aby transmisja pomiędzy nadajnikiem a klawiaturą była
    kodowana (AES lub inne). Tańsze Logitechy nie mają.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2018-10-29 18:50:38
    Od: Freja Draco <f...@p...fm>

> [...]
    > Jeśli tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi.
    > Może być zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

    Od 12 lat używam (membranówki) Logitech Y-SU61.
    I pod niebiosa ją przy każdej okazji wynoszę, bo jak na sprzęt kupiony
    za 60 zł, stanowi po prostu jakieś mistrzostwo świata.

    Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś jeszcze od Logitecha kupić podobny
    sprzęt :)

    --
    Freja Draco

    Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
    jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.

  • 8. Data: 2018-10-29 19:46:30
    Od: j...@g...com

    To była szufelka do kominka.
    Kumpel pracuje w Carrefourze i mi opowiadał.

    _____

  • 9. Data: 2018-10-29 19:48:45
    Od: j...@g...com

    A klawiatury Microsoft?

  • 10. Data: 2018-10-30 17:07:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >A klawiatury Microsoft?

    Raczej badziewie a zwłaszcza mysz.
    Miałem typ 800 - trzeszczała jakby miała się rozsypać
    Mam typ 3050 - mysz się zacina, po roku zgubiła gumę na rolce (zrobił się z
    gumy kisiel)
    Klawiatura ma nieczytelny układ i opis klawiszy funkcyjnych.
    Nie polecam.

    --
    marfi