  • 1. Data: 2017-02-20 19:49:30
    Temat: jaka torba na laptopa
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcę kupić torbę na laptopa 15,6 cala, dobrze żeby miała też osobną
    komorę na dokumenty.
    Patrzyłem na allegro, ale firm jest multum, co będzie godnego polecenia
    do 150pln?
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2017-02-20 21:03:02
    Temat: Re: jaka torba na laptopa
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 19:49, adam pisze:
> [...]
    > komorę na dokumenty.
    > Patrzyłem na allegro, ale firm jest multum, co będzie godnego polecenia

    Idź do sklepu, pomacaj, przymierz.
    Serio.
    A jak w ciemno to Samsonite, Targus...

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-02-21 11:45:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 21:03, Irokez pisze:

    > Idź do sklepu, pomacaj, przymierz.
    > Serio.
    > A jak w ciemno to Samsonite, Targus...

    W ciemno to Samsonite :)

    np.
    http://www.samsonite.pl/vectura-torba-biurowa-office
    -case-40.6cm-16inch/59219.html?dwvar_59219_color=422
    6#q=VECTURA-OFFICE+CASE&start=1

    Na ceny nie patrzeć bo to drogi sklep.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2017-02-21 15:08:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Np. Lowepro (firma fotograficzna, ale laptopówki też ma w ofercie).

    -----