  • 1. Data: 2011-05-25 20:29:06
    Temat: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy ktos z grupowiczow moglby pokusic sie o wymienienie jakiejs
    technologii ktora byc moze przyjelaby sie i odmienila swiat domowych
    komputerow w ciagu nastepnych 10 lat? mozna spodziewac sie czegos
    takiego?

  • 2. Data: 2011-05-25 20:33:59
    Temat: Re: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Od: Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl>

    Domowych? Pierwsze do głowy przychodzi http://en.wikipedia.org/wiki/OnLive

    --
    MB

  • 3. Data: 2011-05-25 20:47:19
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl> napisał(a):

    > Domowych? Pierwsze do głowy przychodzi http://en.wikipedia.org/wiki/OnLive

    to mi sie wcale za przyjemnie nie kojarzy (nigdy w zyciu nie programowalem
    nic apropos jakiejkolwiek komunikacji przez kable ale takie spychanie
    programow zwl gier na serwery nie kojarzy mi sie dobrze bo obawiam sie
    wolnych czasow reakcji itp)

    domyslnie pytalem o jakies najlepiej przyjemne rewolucje czy wynalazki
    - acz sam nie wiem co by to moglo byc (poz ew monitorami z hdr ktore by
    sie przydaly, albo jakims 'lepszym inputem' niz mysz)

  • 4. Data: 2011-05-25 21:52:41
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

> [...]
    > technologii ktora byc moze przyjelaby sie i odmienila swiat domowych
    > komputerow w ciagu nastepnych 10 lat? mozna spodziewac sie czegos

    A co będzie jeśli chodzi o technologię programowania?

  • 5. Data: 2011-05-26 06:46:38
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-05-25 22:47, f...@W...gazeta.pl pisze:
    [...]
> [...]
    > nic apropos jakiejkolwiek komunikacji przez kable ale takie spychanie
    > programow zwl gier na serwery nie kojarzy mi sie dobrze bo obawiam sie

    "[..] Właśnie nie wiem bo ja prawdę mówiąc... Nie słyszałem piosenki,
    więc chciałem powiedzieć parę słów na jej temat, [...]". Nie miej
    pretensji, że się z ciebie śmieją, skoro operujesz tekstami z komedii.

    > domyslnie pytalem o jakies najlepiej przyjemne rewolucje czy wynalazki
    > - acz sam nie wiem co by to moglo byc (poz ew monitorami z hdr ktore by
    > sie przydaly, albo jakims 'lepszym inputem' niz mysz)

    Jak dla mnie wolę drogę Appla - weźmy to, co jest i zróbmy, żeby
    działało naprawdę intuicyjnie i bez żadnych zacięć. Tymczasem ze świecą
    szukać telefonu, który przestawia profile dźwiękowe w zależności od pory
    dnia, albo z listą TODO zgraną z GPS (zadanie "przypomnij o czymś jak
    dotrę gdzieś").

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 6. Data: 2011-05-26 07:01:04
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> wrote:

    > A co będzie jeśli chodzi o technologię programowania?
    ... zaniknie, jak sztuka gry na pianinie;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 7. Data: 2011-05-26 08:03:21
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-05-26 09:01, Adam Przybyla pisze:
    > ... zaniknie, jak sztuka gry na pianinie;-) Z powazaniem
    > Adam Przybyla

    Czyli praca programisty będzie polegała na tym że powie do mikrofonu
    "zrób taką fajną strzelankę, widok oczami głównej postaci, niech chodzi
    się korytarzami i strzela do potworów" ? Ale to w ciągu 100 lat,
    natomiast w ciągu 10 lat powinien powstać język w którym w naturalny
    sposób wyrażane byłoby programowanie równoległe.
    Dla pewnych zastosowań jak szukanie bloku bitcoin, karty np. Radeon są
    znacznie szybsze od procesorów. W procesorach przyszłości zapewne
    znacznie wzrośnie liczba rdzeni, poza tym mamy już teraz instrukcje simd
    jak mmxm,sse,3DNow! czy avx co w przyszłości powinno się jeszcze
    bardziej rozwinąć.

  • 8. Data: 2011-05-26 09:32:34
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> wrote:

> [...]
    > znacznie wzrośnie liczba rdzeni, poza tym mamy już teraz instrukcje simd
    > jak mmxm,sse,3DNow! czy avx co w przyszłości powinno się jeszcze
    ... raczj stawiam, na to, ze okreslone klasy problemow znajda
    rozwiazanie i tylko trzeba bedzie miec do nich dostep, windows, facebook,
    starczy ze pierwszy polaczy sie z produktami oracle a drugi wchlonie
    joomle (i pochodne) i co najzwyej bedzie trzeba cos pokonfigurowac.
    Wszystko juz jest. Zreszta aby pisac programy, trzeba miec na to pozwolenie
    i mozliwosc integracji z innym softem, to moze byc trudniejszew przyszlosci.
    Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 9. Data: 2011-05-26 16:18:38
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 25 May 2011 23:52:41 +0200, Borneq <b...@a...hidden.pl>
    wrote:

    >A co będzie jeśli chodzi o technologię programowania?

    Nowa wersja Javy i Visual Studio

    A.L.

  • 10. Data: 2011-05-26 16:23:14
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Nowa wersja Javy i Visual Studio
    ... mozecie sie nie zgodzic ale ... i nowe api do fejsa;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla