  • 1. Data: 2017-10-08 13:48:03
    Temat: jaki android box do TV
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Hej,
    Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie? Chyba
    najlepiej opcja z jakąś klawiaturą. Może być zakup na alli.
    Dzięki z góry
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-10-08 18:15:59
    Temat: Re: jaki android box do TV
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 08/10/2017 12:48 PM, adam wrote:
    > Hej,
    > Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie? Chyba
    > najlepiej opcja z jakąś klawiaturą. Może być zakup na alli.

    Mam WD TV Live i Google Chromecast. Zalezy co chcesz robic?

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 3. Data: 2017-10-08 21:21:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.10.2017 o 13:48, adam pisze:
    > Hej,
    > Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie? Chyba
    > najlepiej opcja z jakąś klawiaturą. Może być zakup na alli.

    najtaniej to Ci wyjdzie przeróbka starego telefonu. zależy co dokładnie
    chcesz osiągnąć. np Ipla, w przypadku większości kanałów nie działa.
    znaczy działa na telefonie, a po podłączeniu telfonu do TV już nie.
    stopklatka niekończąca się. prawdopodobnie kabel nie spełnia wymagań
    dmr, czy innych zabezpieczeń

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-10-09 07:15:00
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-08 13:48, adam wrote:
    > Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie? Chyba
    > najlepiej opcja z jakąś klawiaturą. Może być zakup na alli.

    mam minixa u1, wrazenia pozytywne ale nie mam porownania z niczym
    podobnym poza zwyklym pc\laptopem

  • 5. Data: 2017-10-09 10:45:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-10-08 o 13:48, adam pisze:
    > Hej,
    > Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie? Chyba
    > najlepiej opcja z jakąś klawiaturą. Może być zakup na alli.

    Jak byś chciał to mam na sprzedaż, leży i się kurzy tylko.

    Cabletech Smart TV Android dongle - przystawka do telewizora z systemem
    Android 4.0
    Kod produktu: URZ0193

    http://www.cabletech.pl/pl/11145-cabletech-smart-tv-
    android-dongle---przystawka-do-telewizora-z-systemem
    -android-4-0

    https://www.youtube.com/watch?v=OG8jieKomzc

    Cena 60 zł z wysyłką.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 6. Data: 2017-10-09 19:11:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/8/2017 1:48 PM, adam wrote:
    > Hej,
    > Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie?

    Kup coś na S905X. To padlina, ale ciągle zaskakująco dobra w tej cenie.
    Nie przypuszczam abyś za 200zł kupił cokolwiek konkurencyjnego
    wydajnością i możliwościami.

    > Chyba
    > najlepiej opcja z jakąś klawiaturą.

    Kup klawiaturę osobno. Ostatnio trafiłem za 18zł bezprzewodową z myszką.
    Działa.

    > Może być zakup na alli.

    Pełno tego S905X ale musisz uważać: na większośći, a może na wszystkich
    masz pelno dodatków w tym rowniez takie których nie chciałbys miec.
    Androidy są rootowane więc możesz instalować wszystko i producent też,
    wliczając w to trojany. Raczej bym na tym biznesu nie prowadził.

    Ceny na allegro sa zblizone jak na ali. IMHO nie zawsze warto czekać
    3tyg i dostać zabawkę w języku chińskim :/

    Używam dwóch zabawet tego typu i jestem więcej niz zadowolony. Netflix
    działa, youtube działa, masa gier działa, emulatory działają, ethernet
    jest, masa dziurek usb jest. Są błędy i niedoróbki w sofcie, ale mogę
    przeboleć.

  • 7. Data: 2017-10-09 19:37:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/9/2017 7:11 PM, Sebastian Biały wrote:
    > Kup coś na S905X.

    Tu masz szerszy pogląd na kilka wersji tego cpu:

    http://www.ismallrt.com/s905-s905x-and-s912-specific
    ation-and-differences/

  • 8. Data: 2017-10-09 20:22:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > działa, youtube działa, masa gier działa, emulatory działają, ethernet
    > jest, masa dziurek usb jest. Są błędy i niedoróbki w sofcie, ale mogę
    czy ipla działa, na innym wyjściu niż hdmi? Albo na przelotce hdmi-VGA?

    ToMasz

  • 9. Data: 2017-10-09 20:33:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/9/2017 8:22 PM, ToMasz wrote:
    > ? czy ipla działa, na innym wyjściu niż hdmi?

    Moje nie mają innego wyjścia niż hdmi. Ipla od dawna nie używam z powodu
    tego że mam tylko 10MBit i to jak jest bezwietrznie. Ipla nie dawała
    rady z powodu dziadowskich programistów, więc niewiele mogę powiedziec,
    ale cośtam starało się wyświetlać wiec zakładam że da radę na normalnej
    sieci. Netflix wymiata, kodi działa (choć kodi to jest poziom
    programistow z gimnazjum sadząc po kłopotach niezwiązanych z tym
    konkretnym urządzeniem).

    > Albo na przelotce hdmi-VGA?

    Jeden z nich tak drugi nie wiem. Zainwestuj w przelotkę z dźwiękiem.
    Przez pół roku działało to w takiej kofiguracji - android box, przelotka
    hdmi->vga, stary monitor LCD, głośniki. Dawało radę. Jesli pytasz o HDCP
    to działało na tej przelotce do VGA więc przypuszczam że HDCP w ogóle
    nie jest wlaczone na wyjsciu tego boxa albo przelotka to supportuje, w
    końcu klucze złamano dawno temu.

  • 10. Data: 2017-10-10 10:04:08
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 8 październik (niedziela), gdy o godzinie 13:48
    *adam* naskrobał(a):

    > Hej,
    > Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie? Chyba
    > najlepiej opcja z jakąś klawiaturą. Może być zakup na alli.

    W sklepie www.gearbest.com jest duży wybór tych urządzeń. Swego czasu
    kupiłem tam takie urządzenie (Mini M8S II 4K Smart TV) i z przesyłką ze
    150 zł mnie to kosztowało. Jest na androidzie 6.0 z nakładką i z Kodi.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 10-10-2017 09:55:58