  • 11. Data: 2017-10-10 21:54:36
    Temat: Re: jaki android box do TV
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Kup coś na S905X. To padlina, ale ciągle zaskakująco dobra w tej cenie.
    > Nie przypuszczam abyś za 200zł kupił cokolwiek konkurencyjnego
    > wydajnością i możliwościami.

    Ja kupiłem właśnie takiego MXQ PRO+ 2G/16GB na S905X plus do tego MX3
    AIR MOUSE.
    Działa już od roku, leci na nim głownie Polsat GO, ale Ipla, Plex, filmy
    czy też gierki spokojnie działają.
    Kupiłem wersję z 2MB RAM ze względu na to, że ta "padlina" S905X ma
    jakiś tam błąd nie zwalniania pamięci i 1GB to za mało bo się po czasie
    zatyka. Tyle z forów. Nie testowałem w praktyce takiego z 1GB i kupiłem
    od razu 2GB aby mieć też 16GB wewnętrznej.

    Miałem za to też w ręce takie maleństwo kruger-szmalc KM0202 z Rockchip
    RK3188 i pomimo 2GB RAM działało to strasznie. O ile można o nim
    powiedzieć, że działało na podstawie tego że coś się tam wyświetlało
    statycznie. Po godzinie maxymalnie wqrr..y wy.. pozbyłem się tego.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2017-10-11 01:08:57
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-10-10 o 21:54, Irokez pisze:
    > Nie testowałem w praktyce takiego z 1GB i kupiłem od razu 2GB aby
    > mieć też 16GB wewnętrznej.

    Ja nie kumaty w te klocki, a ciekawi mnie, czy taka "dostawka" do
    telewizora ułatwia (niekoniecznie sama w pojedynkę) nagrywanie czegoś z
    eteru?
    A jeśli komuś by się chciało szerzej rozpisać o niewątpliwie rozlicznych
    walorach użytkowych takiego ustrojstwa, poszerzających możliwości TV, to
    chętnie przeczytam...

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 13. Data: 2017-10-11 20:02:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-11 o 01:08, BaSk pisze:

    > Ja nie kumaty w te klocki, a ciekawi mnie, czy taka "dostawka" do
    > telewizora ułatwia (niekoniecznie sama w pojedynkę) nagrywanie czegoś z
    > eteru?

    Pewnie trzeba tuner DVB-T, coś w ten klocek kupić:
    https://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_188375.ht
    ml?vip=2714297&gclid=CjwKCAjwgvfOBRB7EiwAeP7ehlDnR9X
    agsFPxg7vSIlm4r11gTRbF_QfNq4xQXIVNqsmOb7-LmMCsRoCCvw
    QAvD_BwE

    a potem jakiś programik do nagrywania jeszcze

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2017-10-11 22:05:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.10.2017 o 01:08, BaSk pisze:

> [...]
    > A jeśli komuś by się chciało szerzej rozpisać o niewątpliwie rozlicznych
    > walorach użytkowych takiego ustrojstwa, poszerzających możliwości TV, to

    nie sądzę, żeby taka "przystawka" umożliwiała nagrywanie czegokolwiek.
    jej celem takim bardzo ogólnym jest wyświetlanie czegokolwiek na TV nic
    więcej. o ile mocy w procku wystarczy, to pewne programy mogłyby -
    teoretycznie - zakodować wyświetlany materiał do pliku. O innych
    możliwościach - biorąc pod uwagę różnorodność źródeł odtwarzania - nie
    słyszałem. Jeśli Ci na jakości nie zależy, to są "nagrywarki" z
    wbudowanym HDD, ale jakość jest ograniczona do PALu, czyli coś w
    okolicach DVD, xvida....
    Możesz też "łapać" dvbt i nagrywać na pendriva, ale ( o ile ktoś już
    czegoś nie złamał) odtworzyć się to da jedynie na urządzeniu
    nagrywającym. i może się okazać, że filmu na polsacie labo meczu wcale
    nieda się na pendrivie zapisać.

    ToMasz

  • 15. Data: 2017-10-12 10:21:10
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Sygnał DVB-T (publicznej czyli free-view) nie jest kodowany, natomiast nagranie
    (odtwarzanie) DVB-T szyfrują niektórzy producenci markowych telewizorów niejako sami
    z własnej inicjatywy.

    -----

  • 16. Data: 2017-10-14 11:13:47
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Kup klawiaturę osobno. Ostatnio trafiłem za 18zł bezprzewodową z myszką.
    > Działa.

    Klawiaturę bezprzewodową z myszką jakąś mam, ale myślałem o tej i8, taka
    bardziej poręczna chyba, chociaż może to gadżet i po jednym użyciu trafi
    do szafy?
    Pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com