  • 1. Data: 2017-10-12 19:53:52
    Temat: jaki cooler do AM3
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    za dużego wyboru to nie ma,
    ale na moim kompie jak zapuszczę proca na 100%
    to na boxowym się przegrzewa...

    nie ogarniam tych wielkich bydlaków,
    to tak spokojnie można je montować?

    ile one ważą? nie powyrywają się zaczepy w AM3?

  • 2. Data: 2017-10-12 22:17:54
    Temat: Re: jaki cooler do AM3
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 12 Oct 2017 19:53:52 +0200, denat 'POPIS/EU wrote:

    > nie ogarniam tych wielkich bydlaków,

    A co ogarniasz?

    > to tak spokojnie można je montować?

    Można też niespokojnie, jak kto lubi.

    > ile one ważą? nie powyrywają się zaczepy w AM3?

    Powyrywają, producenci o tym milczą, żeby sprzedaż nie spadła i od wielu
    lat nie wyszło to na jaw, a że bydlaki ciężkie jak psia mać to wyrywają
    zaczepy, łamią płyty, drą kable, niszczą obudowy, ściągają nawałnice,
    wymuszają haracze, gwałcą, rabują i palą skręty... nie ryzykuj.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2017-10-13 13:43:53
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Oct 2017 19:53:52 +0200, denat 'POPIS/EU napisał(a):

> [...]
    >
    > nie ogarniam tych wielkich bydlaków,
    > to tak spokojnie można je montować?
    >
    > ile one ważą? nie powyrywają się zaczepy w AM3?

    Przed laty na mojego podkręconego FX-8150 założyłem największy dostępny.
    Chodził tak przez lata. Nic się nie urwało. Istotne żeby nie był zapinany
    na oryginalną ramkę tylko na własną blachę mocowaną od spodu.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

  • 4. Data: 2017-10-13 22:06:04
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    AM3 ma jakieś otwory do mocowania na wylot płyty?

  • 5. Data: 2017-10-13 22:35:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.10.2017 o 19:53, denat 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > nie ogarniam tych wielkich bydlaków,
    > to tak spokojnie można je montować?
    >
    > ile one ważą? nie powyrywają się zaczepy w AM3?
    miałem w życiu kila amd, w okolicy phenoma, athlona i żaden, ale to
    żaden się nie grzał. Były płyty, które miały sterowanie prędkością
    wentylatora, i na boxowym chłodzeniu wentylator się nie kręcił - jeśli
    PC stał i nic nie robił. przy przeglądaniu usenetu, czytaniu czegośtam -
    cisza. dopiero strony www z flashem powodowały kręcenie się wiatraka.
    Tak więc zanim wydasz fortunę, spróbuj sprawdzić czy przypadkiem
    procesor nie stracił kontaktu z radiatorem

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-10-13 23:56:24
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Oct 2017 22:06:04 +0200, denat 'POPIS/EU napisał(a):

    > AM3 ma jakieś otwory do mocowania na wylot płyty?

    Zdecydowanie tak. Przez te otwory przykręcona jest ramka z zatrzaskami pod
    cooler. A właściwie nie ramka tylko oddzielne dwa plastiki z zatrzaskami.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

  • 7. Data: 2017-10-14 00:02:36
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Oct 2017 22:35:15 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > Tak więc zanim wydasz fortunę, spróbuj sprawdzić czy przypadkiem
    > procesor nie stracił kontaktu z radiatorem

    Ale pod AM3 wchodzą również FX-y, a te potrafią "trochę" mocy brać. Na
    stronach z flashem to się raczej nie rozbujają, ale jak się konwersję filmu
    (n.p. dvd na h.264) albo jakąś nowszą grę to nawet duży cooler zacznie
    hałasować.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

  • 8. Data: 2017-10-15 19:54:28
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2017-10-12 o 19:53, denat 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > nie ogarniam tych wielkich bydlaków,
    > to tak spokojnie można je montować?
    >
    > ile one ważą? nie powyrywają się zaczepy w AM3?

    Ja mam u siebie SilentiumPC Spartan Pro HE924 i sobie chwalę. Rozmiary w
    miarę kompaktowe i dużo skuteczniejszy od boxowego.

    --
    mahe

  • 9. Data: 2017-10-16 19:10:37
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>