  • 1. Data: 2017-09-06 22:12:29
    Temat: jaki niskogabarytowy "dzwonek" ~230V?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Nie tyle o dzwonek mi chodzi, co o jakikolwiek sygnalizator dźwiękowy,
    niezbyt głośny (regulacja oczywiście by to załatwiała, ale niezbędna nie
    jest). Ma on zawiadamiać mnie, kiedy pojawi się napięcie sieciowe w
    pewnym miejscu, nieważne (chyba) szczegóły. Zniosę, jak będzie miał
    gabaryty niewielkiej zapalniczki, ale rozmiary pudelka papierosów - to
    już mi by przeszkadzały.

    Chodzi mi o *nazwę*, abym wiedział za czym szukać. Mam nadzieję, że
    ustrojstwo niedrogie.

  • 2. Data: 2017-09-06 22:25:58
    Temat: Re: jaki niskogabarytowy "dzwonek" ~230V?
    Od: "ponowny" <p...@w...pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...

[...]

    ot choćby
    http://allegro.pl/dzwonek-na-szyne-th35-th-35-230v-s
    ygnalizator-i6585861017.html

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2017-09-06 23:04:52
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-09-06 o 22:25, ponowny pisze:
    > ot choćby
    > http://allegro.pl/dzwonek-na-szyne-th35-th-35-230v-s
    ygnalizator-i6585861017.html

    Dzięki za odpowiedź, i to szybką (kto szybko daje, ten dwa razy
    obdarowuje), zerkam, cena 8,19 zł, zaś koszt przesyłki, z Mysłowic -
    ponad półtora raza większy! Ostatnio dostałem (uwikłane zresztą w ten
    temat) urządzonko z Singapuru, koszt dostawy był mniejszy!
    Nie wiem czemu jedne firmy allegrowe potrafią coś dostarczyć za jakieś
    2,50, a inne winszują sobie pięć razy tyle!

  • 4. Data: 2017-09-07 07:06:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-09-06 23:04, JaNus wrote:
    > Nie wiem czemu jedne firmy allegrowe potrafią coś dostarczyć za jakieś
    > 2,50, a inne winszują sobie pięć razy tyle!

    mysle ze glownie dlatego zeby nie miec osobnych cen wysylkowych i
    stacjonarnych - czy slusznie to ciezko powiedziec

    zauwaz ze koszt wysylki do 500 sztuk maja staly, chodzi o to ze przy
    kazdej sprzedazy wysylkowej trzeba poswiecic dodatkowo czas i kase na
    opakowanie, zapakowanie, sprawdzenie, zaadresowanie, wydanie do
    doreczenia itd.

    w przypadku stacjonarnego jest to paragon\faktura i wydanie reszty

  • 5. Data: 2017-09-07 08:34:30
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie wiem czemu jedne firmy allegrowe potrafią coś dostarczyć za jakieś
    > 2,50, a inne winszują sobie pięć razy tyle!

    dostałeś podpowiedź i nie pociągnąłeś tematu- zamiast poszukac dalej w tym
    temacie
    http://allegro.pl/dzwonek-modulowy-e6-na-szyne-th-35
    -230v-lc-i6728277619.html
    Może tamten był najtańszy ale ten ma tańszą wysyłkę i całośc jest 5zł
    tańsza.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2017-09-07 10:36:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Nie wiem czemu jedne firmy allegrowe potrafią coś dostarczyć za
    >jakieś
    >2,50, a inne winszują sobie pięć razy tyle!

    Wysylaja tylko kurierem, kurier bierze 13 zl, nie mniej.

    2.50 ... cena zwyklego listu, bez gwarancji dostawy ?

    Po paru wizytach na poczcie z wieksza iloscia paczek, tez sie nie
    dziwie, ze wysylaja tylko kurierem.

    Inpost ma dobre ceny ... ale moze nie wszedzie ...

    J.

  • 7. Data: 2017-09-07 11:29:24
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 22:12, JaNus pisze:
> [...]
    > już mi by przeszkadzały.
    >
    > Chodzi mi o *nazwę*, abym wiedział za czym szukać. Mam nadzieję, że

    a nie wystarczy buzzer
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/buzzer-sygnalizat
    or-akustyczny-12v-do-druku-i4373262038.html

    + mostek prostowniczy i dzielnik z dwóch kondensatorów

  • 8. Data: 2017-09-07 11:49:11
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 22:12, JaNus pisze:
> [...]
    > już mi by przeszkadzały.
    >
    > Chodzi mi o *nazwę*, abym wiedział za czym szukać. Mam nadzieję, że

    230v buzzer

    np:

    Chiński za < 2$

    https://tinyurl.com/y7j5x8kk

    --
    Rgds
    STQ

  • 9. Data: 2017-09-07 17:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Rogóż" napisał w wiadomości grup

    >a nie wystarczy buzzer
    >https://archiwum.allegro.pl/oferta/buzzer-sygnaliza
    tor-akustyczny-12v-do-druku-i4373262038.html
    >+ mostek prostowniczy i dzielnik z dwóch kondensatorów

    Za 8 zl ? nie oplaca sie robic :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-09-07 23:11:51
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-09-07 o 17:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Roman Rogóż" napisał w wiadomości grup

    or-akustyczny-12v-do-druku-i4373262038.html

    Buzzer byłby jak najbardziej OK. tani, i do tego małe rozmiary, ale:

    A nie widziałeś gdzieś takich na AC 230V? Jak podlinkował kol. Kojletjo
    to na Aliexpress są, to i może ktoś je sprowadza? Na Allegro jakoś nie
    zdołałem wyczaić, są tylko niskonapięciowe, i do tego DC

    > Za 8 zl ? nie oplaca sie robic :-)

    Dłubnął bym, gdyby były dostępne pasujące składniki. Wyobrażałem sobie,
    że roboty dużo nie będzie...

    Chyba zdecyduję się na to:
    http://allegro.pl/kontrolka-led-czerwona-230v-28-mm-
    ac-z-z-sygnalem-i6744763104.html
    10zł+7,20 wysyłka, zachęcająco do mnie przemawiają małe rozmiary, i to,
    że prócz dźwięku (zakładam, że niezbyt głośnego, co mi pasi) jest też
    sygnalizacja światełkiem.

    Wszystkim odpowiadającym dziękuję. A jeśli jeszcze ktoś-gdzieś-kiedyś
    namierzył coś na ~220 V, o małych rozmiarach, to niech da znać!