  • 1. Data: 2017-08-30 21:35:55
    Temat: jaki program - mowa -> tekst android
    Od: Jer <j...@k...pl>

    Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z androidem
    5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji
    tekstowej? PL
    --
    J.

  • 2. Data: 2017-08-31 00:38:47
    Temat: Re: jaki program - mowa -> tekst android
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jer" oo742s$pj5$...@u...news.interia.pl

    > Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z androidem
    > 5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji tekstowej? PL

    Jakikolwiek. Rozpoznawanie mowy w Androidzie funkcjonuje doskonale.
    Podobnie z OCeRacją.

  • 3. Data: 2017-08-31 08:29:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 21:35, Jer pisze:
    > Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z androidem
    > 5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji
    > tekstowej? PL

    Powinieneś mieć googlowego "Keep" - działa bardzo dobrze (za wyjątkiem
    interpunkcji ;) ).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2017-08-31 10:41:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jer" napisał w wiadomości grup
    >Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z
    >androidem
    >5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji
    >tekstowej? PL

    A nie masz w klawiaturze ikonki mikrofonu ?
    Google dosc dosc dobrze rozpoznaje mowe.

    J.

  • 5. Data: 2017-08-31 11:33:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-31 o 10:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jer"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A nie masz w klawiaturze ikonki mikrofonu ?
    > Google dosc dosc dobrze rozpoznaje mowe.
    Ale online. Może chce offline.

    Robert

  • 6. Data: 2017-08-31 18:28:46
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 08:29, Mirek Ptak pisze:

    > Powinieneś mieć googlowego "Keep" - działa bardzo dobrze (za wyjątkiem
    > interpunkcji ;) ).

    To sobie zainstalowałem wczoraj, ale ten program (chyba ze za mało go
    wypróbowałem) zapisuje krótkie notatki. Kilka słow i trzeba wznawiać
    nagrywanie.

    --
    J.

  • 7. Data: 2017-08-31 18:36:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 18:28:48 UTC+2 użytkownik Jer napisał:

    > To sobie zainstalowałem wczoraj, ale ten program (chyba ze za mało go
    > wypróbowałem) zapisuje krótkie notatki. Kilka słow i trzeba wznawiać
    > nagrywanie.

    Dokumenty Google - dziala bez problemu, naturalnie online.

  • 8. Data: 2017-08-31 18:39:21
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 11:33, Robert Wańkowski pisze:

    > Ale online. Może chce offline.

    Offline też by się przydał. Albo tak jak wyżej kolega wspomniał o
    nagraniu głosu, a potem przetworzenie tego na tekst. Zupełnie nie mam
    wiedzy na ten temat.

    To już jakby poza tą grupą. Taki plik z nagranym głosem
    (kilka/kilkanaście zdań w sesji) mógłbym wrzucić na kompa i tam
    przetworzyć na tekst. O tym wcześniej nie pomyślałem. Muszę sprawdzić,
    chyba że masz sprawdzone rozwiązania, lub ktoś z grupy.

    --
    J.

  • 9. Data: 2017-08-31 20:34:08
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 18:36, krzysztofsf pisze:

    > Dokumenty Google - dziala bez problemu, naturalnie online.

    Hej
    Zainstalowałem tę apkę, ale tam nie mam możliwości nagrywania głosu.
    Na komputerze mam tę możliwość.

    --
    J.

  • 10. Data: 2017-09-01 08:48:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-08-31 o 18:28, Jer pisze:
    > To sobie zainstalowałem wczoraj, ale ten program (chyba ze za mało go
    > wypróbowałem) zapisuje krótkie notatki. Kilka słow i trzeba wznawiać
    > nagrywanie.

    Pytałeś o notatki :)
    Spróbowałem jednak i podyktowałem tekst, który pewnie nie zmieścił by
    się na wydruku na kartce A4 i nadal mogłem gadać - mało?
    Upewnij się, że masz włączone pisanie głosowe Google w klawiaturze
    (przytrzymaj spację - tak to się robi w czystym andku).

    Pozdrawiam - Mirek