  • 1. Data: 2018-11-17 13:13:39
    Temat: jaki prostownik
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Pada mi powoli akumulator
    jaki prostownik polecacie ?

  • 2. Data: 2018-11-17 13:19:09
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2018 o 13:13, Crimi pisze:
    > Pada mi powoli akumulator
    > jaki prostownik polecacie ?

    Dowolny, pod warunkiem, ze ładuje całkiem rozładowanuy akumulator. Na
    przykład lidlowe gówno ładuje jak napięcie przekracza bodajże 8 woltów.
    Jak rozładujesz "do końca" to nie naładujesz.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-11-17 13:36:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak pada akumulator to kup najtanszy nowy. Prostownikiem za pol ceny akumulatora
    przedluzysz zycie starego o dwa miesiace. O pierdoleniu sie z podlaczaniem nie
    wspomne.

  • 4. Data: 2018-11-17 13:43:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 17 Nov 2018 13:13:39 +0100, Crimi wrote:
    > Pada mi powoli akumulator jaki prostownik polecacie ?

    Najlepszy prostownik to nowy akumulator. No chyba że naprawdę bieda
    ściska, to wtedy najtaniej wychodzi parkować na górce (ja dawno temu w
    ten sposób maluchem bez akumulatora jeździłem).

    A jeśli myślisz o sytuacji awaryjnej na przyszłość, to lepiej
    zainwestować w kable rozruchowe.

    Mateusz

  • 5. Data: 2018-11-17 13:44:50
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 17 Nov 2018 13:19:09 +0100, Shrek wrote:
    > Dowolny, pod warunkiem, ze ładuje całkiem rozładowanuy akumulator. Na
    > przykład lidlowe gówno ładuje jak napięcie przekracza bodajże 8 woltów.
    > Jak rozładujesz "do końca" to nie naładujesz.

    A to w ogóle sens jeszcze ładować akumulator który zszedł poniżej 8V?

    Mateusz

  • 6. Data: 2018-11-17 14:34:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to w ogóle sens jeszcze ładować akumulator który zszedł poniżej 8V?

    Jest - mój dwa razy zszedł tak, że się kontrolki nie świeciły i dalej
    działa.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-11-17 16:25:23
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 17 listopada 2018 13:13:49 UTC+1 użytkownik Crimi napisał:
    > Pada mi powoli akumulator
    > jaki prostownik polecacie ?

    Ja mam ten problem że klapa tylna mi sie nie domyka co powoduje
    że świecą się lampki i w efekcie po weekendzie mam rozładowany akumlator
    do tego stopnia że nawet kontrolki się nie świecą.
    Kupiłem w norauto najtańszy.
    Dwa razy w tym roku mi pomógł.
    Akumlator ma minimum dwa lata.

  • 8. Data: 2018-11-17 16:34:00
    Od: l...@g...com

    Dokładnie, kupić najtanszy akumulator, ładowanie trupa nie ma sensu.

  • 9. Data: 2018-11-17 18:40:50
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-17 o 13:13, Crimi pisze:
    > Pada mi powoli akumulator
    > jaki prostownik polecacie ?

    Jest.
    Szukam porządnego wśród badziewia
    i dlatego pytam który prostownik polecacie

  • 10. Data: 2018-11-17 18:44:28
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > Jak pada akumulator to kup najtanszy nowy. Prostownikiem za pol ceny akumulatora
    przedluzysz zycie starego o dwa miesiace. O pierdoleniu sie z podlaczaniem nie
    wspomne.

    11 raz w życiu nowy aku ?
    Kurwa !