  • 1. Data: 2018-07-06 19:04:45
    Temat: jaki repeater
    Od: melex <m...@f...pl>

    witam
    mam dom 2 pietrowy z ogrodem i chcialem kupic repeater bo na pietrze
    brak zasiegu
    jaki polecacie ?

  • 2. Data: 2018-07-06 19:12:06
    Temat: Re: jaki repeater
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2018-07-06 o 19:04, melex pisze:
    > mam dom 2 pietrowy z ogrodem i chcialem kupic repeater bo na pietrze
    > brak zasiegu
    > jaki polecacie ?
    Zejdz kablem i na parterze postaw AP. Repeatery to nic dobrego. Jak już
    musisz to Fritza bym bral :)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2018-07-06 19:42:47
    Od: melex <m...@f...pl>

    W dniu 2018-07-06 o 19:12, Tasiorsa pisze:
    > Zejdz kablem i na parterze postaw AP. Repeatery to nic dobrego. Jak już
    > musisz to Fritza bym bral :)

    niestety kable nie wchodza w gre
    a o ile metrow taki repeater przedluzy?
    jaki model fritza?
    i czemu nie polecasz

  • 4. Data: 2018-07-06 20:08:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-07-06 19:04, melex wrote:
    > witam
    > mam dom 2 pietrowy z ogrodem i chcialem kupic repeater bo na pietrze
    > brak zasiegu
    > jaki polecacie ?

    Dyskusję z dnia 29.06 czytałeś? Jak masz prąd w gniazdkach na tej samej
    fazie, zainteresowałbym się adapterami sieciowymi power-line. Są nawet z
    wbudowanym access pointem.

    https://www.euro.com.pl/powerline-transmitery-siecio
    we.bhtml

  • 5. Data: 2018-07-06 21:01:58
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.07.2018 o 19:42, melex pisze:

    > niestety kable nie wchodza w gre
    > a o ile metrow taki repeater przedluzy?
    > jaki model fritza?
    > i czemu nie polecasz

    Zastanów się jeszcze raz i raczej puść kabel kanałem wentylacyjnym (nie
    wolno, ale można) jeżeli przeraża Cię wiercenie stropu niż baw się w
    repeatery.

    Ja walczę ze swoim wifi już trzeci rok i powoli uzyskuję zgodę
    najlepszej z żon na przewiercenie się do kanału, bo nie sposób uzyskać
    sensownego pokrycia.

    Jakoś udało mi się za pomocą repeatera połączyć tak że mam większość
    piętra pokryte i pół parteru. Zaś transfery między laptopem (piętro) a
    NASem (parter) są wprost żenujące i najlepsza z żon woli z cda film
    obejrzeć niż z NASa już ściągnięty.

    p. m.

  • 6. Data: 2018-07-06 21:02:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.07.2018 o 20:08, Uncle Pete pisze:

    > Dyskusję z dnia 29.06 czytałeś? Jak masz prąd w gniazdkach na tej samej
    > fazie, zainteresowałbym się adapterami sieciowymi power-line. Są nawet z
    > wbudowanym access pointem.

    Prąd jest rzadko w tym samym obwodzie na parterze i na piętrze.

    p. m.

  • 7. Data: 2018-07-06 21:59:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Prąd jest rzadko w tym samym obwodzie na parterze i na piętrze.

    A nie może być innego obwodu na tej samej fazie? Sygnał przez
    bezpieczniki przejdzie. Może mieć problem z licznikiem, ale go po drodze
    nie powinno być.

  • 8. Data: 2018-07-06 22:56:07
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.07.2018 o 21:59, Uncle Pete pisze:

    > A nie może być innego obwodu na tej samej fazie? Sygnał przez
    > bezpieczniki przejdzie. Może mieć problem z licznikiem, ale go po drodze
    > nie powinno być.

    Ja wyczytałem gdzieś, że jeżeli przechodzi przez szafkę z licznikami to
    już pozamiatane. Więc przyjąłem to za pewnik i nie interesowałem się
    tematem dalej.

    Inaczej jest? Powinienem wlewać miód nadziei w moje serce?

    p. m.

  • 9. Data: 2018-07-06 23:29:03
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2018-07-06 o 21:02, m pisze:
    > Prąd jest rzadko w tym samym obwodzie na parterze i na piętrze.
    Nowe PowerLine idą po zerze i nie musi być ta sama faza. Natomiast max
    jaki udalo mi si uzyskać na Powerline to 80 Mbit przeważnie jest to
    40-50 Mbit

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 10. Data: 2018-07-06 23:30:36
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > tematem dalej.
    >
    > Inaczej jest? Powinienem wlewać miód nadziei w moje serce?

    Możesz spróbować, jeżeli przechodzi tylko przez szafkę i nie przechodzi
    przez licznik.