  • 1. Data: 2015-05-03 13:11:19
    Temat: jaki telefon do dzwonienia
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    z racji mieszkania na zadupiu i dosyc dlugich dojazdow autobusem szkolnym
    mlody dostal zabytkowa motorole f3 z szuflady, niestety powoli pada w nim
    bateria a sam telefon jest niestety dosyc upierdliwy w uzytkowaniu

    co taniego, ze zwyklych i obecnie produkowanych telefonow mozecie polecic,
    glownym i w zasadzie jedynym warunkiem jest mozliwosc blokady polaczen
    przychodzacych jezeli numeru nie ma zapisanego w kontaktach (i ew. tak samo
    z polaczeniami wychodzacymi, ale nie jest to warunek bezwzgledny)

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2015-05-03 16:58:51
    Temat: Re: jaki telefon do dzwonienia
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2015-05-03 o 13:11, m4rkiz pisze:
> [...]
    > przychodzacych jezeli numeru nie ma zapisanego w kontaktach (i ew. tak
    > samo z polaczeniami wychodzacymi, ale nie jest to warunek bezwzgledny)

    Tania niezawodna Nokia Asha 210, ale z tą blokadą przychodzących to
    chyba jakiś żart.

  • 3. Data: 2015-05-04 07:21:19
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "mietek" <m...@m...mm> wrote in message news:mi5d3d$dqc$1@node2.news.atman.pl...

    > Tania niezawodna Nokia Asha 210, ale z tą blokadą przychodzących to chyba
    > jakiś żart.

    ta motorola wlasnie to ma, ale wiem ze moze byc ciezko

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2015-05-04 09:28:27
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2015-05-04 o 07:21, m4rkiz pisze:
    > "mietek" <m...@m...mm> wrote in message

    > ta motorola wlasnie to ma, ale wiem ze moze byc ciezko

    kupiłem na allegro niedawno za 149 zł ,
    nowy z gwarancją, bateria jest ok,
    fajnie pisze się sms, dla chłopaka idealna, ma wifi internet , pocztę,
    wszystkie funkcje smartfona

  • 5. Data: 2015-05-04 10:20:21
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.05.2015 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał/a:

> [...]
    > przychodzacych jezeli numeru nie ma zapisanego w kontaktach (i ew. tak samo
    > z polaczeniami wychodzacymi, ale nie jest to warunek bezwzgledny)

    Proste Samsungi miewały filtrowanie połączeń. Na pewno ma C3530
    (już nie produkowany), jego w pewnym sensie następca S5611 powinien
    też mieć. Niestety u Samsunga często instrukcja obsługi to 1 kartka
    -jak włączyć i gdzie baterię włożyć (na www do tego modelu
    taka jest), więc głowy nie dam.

    Jeśli dopuszczasz model z Androidem, to w zasadzie każdy.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2015-05-06 15:55:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m4rkiz" mi4vmt$a9m$...@s...chmurka.net

    > glownym i w zasadzie jedynym warunkiem jest mozliwosc blokady polaczen
    > przychodzacych jezeli numeru nie ma zapisanego w kontaktach (i ew. tak
    > samo z polaczeniami wychodzacymi, ale nie jest to warunek bezwzgledny)

    Ponoć można blokować u operatora.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-05-10 11:00:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message
    > Ponoć można blokować u operatora.

    chetnie bym poznal operatora whitelistujacego numery i odrzucajacego
    inne polaczenia, ale podejrzewam ze nikt nie oferuje takiej uslugi

    --
    http://db.org.pl/