  • 1. Data: 2012-04-03 11:30:39
    Temat: jaki telefon wybrać w orange?
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    Kończy mi sie umowa, mam abonament za 69 zł pantera w orange. wydzwaniaja do
    mnie żeby przedłużyć umowę i żeby wybrać sobie telefon...Stąd gorąca prośba
    do Was o pomoc w wyborze, bo ja od rana googluje i juz mnie głowa boli od
    tych telefonów, nie wiem na co się zdecydwać. Moje priorytety telefonu to:

    żeby był niewielkich rozmiarów
    żeby bateria trzymała jak najdłużej
    solidny a nie żaden plastik
    może być dotykowy ale nie musi
    muzyki nie słucham więc nie ma znaczenia
    przeglądanie stron, generalnie żeby dobrze i sprawnie poruszał sie po necie

    to wszystko, mój telefon służyć ma w 90% do rozmów a 10% to ewentualnie
    internet

    a jeszcze jedno żeby można było do niego wgrać jakąś dobrą nawigacje

  • 2. Data: 2012-04-03 11:59:16
    Temat: Re: jaki telefon wybrać w orange?
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Takie rzeczy to tylko w .... ale jej juz nie ma a na T to tranwaj .... i to nie
    zawsze. ;)

  • 3. Data: 2012-04-03 12:04:37
    Temat: Re: jaki telefon wybra? orange?
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:30:39 +0200, robert napisał(a):

> [...]
    > internet
    >
    > a jeszcze jedno żeby można było do niego wgrać jak?? dobr? nawigacje

    To może ustaw napierw prawidłowe kodowanie i napisz jeszcze raz żeby można
    było cię odczytać.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,
    skoro została Twoją żoną

  • 4. Data: 2012-04-03 12:18:10
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    robert nabazgrał(a):

> [...]
    > telefon...Stąd gorąca prośba do Was o pomoc w wyborze, bo ja od rana
    > googluje i juz mnie głowa boli od tych telefonów, nie wiem na co się

    Jak do dzwonienia to pomarańczowy a jak do internetu to futerkowy :)

  • 5. Data: 2012-04-03 12:27:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > necie
    >
    > to wszystko, mój telefon służyć ma w 90% do rozmów a 10% to

    Moze cos z zabytkowych telefonow na Alledrogo by sie bardziej oplacilo ?
    Bo takich jak Ty chcesz to juz raczej nie robia ?

  • 6. Data: 2012-04-03 13:37:30
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    o kurwa jakie to wszystko śmieszne, staje wam jak tak piszecie?
    nie odpisujcie, znikam

  • 7. Data: 2012-04-03 14:09:29
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    >o kurwa jakie to wszystko śmieszne, staje wam jak tak piszecie?
    > nie odpisujcie, znikam

    No i się obraził. Wiem, że i tak to przeczytasz więc podaj więcej szczegółów i
    co to znaczy niewielkie rozmiary ?

  • 8. Data: 2012-04-03 14:26:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    mz nabazgrał(a):

    > Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No i się obraził. Wiem, że i tak to przeczytasz więc podaj więcej
    > szczegółów i co to znaczy niewielkie rozmiary ?

    No i ekran dotykowy .. i nie zapomnij o dobrej nawigacji ..