  • 1. Data: 2018-01-11 23:11:47
    Temat: jaki telefon zamiast galaxy s5?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    za dużo tego zebym sam dał rade
    szukam używanego telefonu. ktoś tu parę miesięcy temu chwalił się
    soniakiem, ale nie pamietam jakim, jeśli czyta to prosiłbym o
    przypomnienie. tak czy owak, potrzebuje coś nie gorszego od galaxy s5 im
    szybszy tym lepszy. 5 cali - to optimum.

    co musi być:
    Złącze na słuchawki
    root
    ładowanie bezprzewodowe lub możliwość wykonania. czyli dostępność
    grubych obudów (samsung, motorola htc, lg....) i jednocześnie mini-usb

    mile widziane
    miniusb, ładowanie bezprzewodowe, duuuża bateria, dioda IR, dwie kamery
    z tyłu dające efekt małej głębi ostrości
    Tyle.
    skąd problem? Bo to ze telefon jest nowszy, ma wyzszy numerek, nie
    oznacza że jest szybszy. telefony rosną, a mnie dłonie juz nie. stąd też
    nie chce dachówki 6 cali. prędkość - snap 810 lub szybsze, 650 lub
    szybsze, ale wolałbym aby to nie był mediatek. cena - 1000za używanego.
    Dziękuję i pozdrawiam

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-01-17 14:22:38
    Temat: Re: jaki telefon zamiast galaxy s5?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-01-11 o 23:11, ToMasz pisze:
> [...]
    > nie chce dachówki 6 cali. prędkość - snap 810 lub szybsze, 650 lub
    > szybsze, ale wolałbym aby to nie był mediatek.  cena - 1000za używanego.

    Mam na sprzedaż Huawei P8, ale nie do końca spełnia Twoje wymagania.

  • 3. Data: 2018-01-17 19:00:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.01.2018 o 14:22, Kamil 'Model' pisze:

    > Mam na sprzedaż Huawei P8, ale nie do końca spełnia Twoje wymagania.
    tak. głównie szybkości....

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-01-18 07:52:14
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-01-17 o 19:00, ToMasz pisze:

    > tak. głównie szybkości....
    >
    > ToMasz
    Czy ja wiem. Działa przyjemnie, fakt faktem, że przesiadłem się na na
    Galaxy S8 i jest przepaść, zresztą nawet S8 jest wyraźnie szybszy od S7