  • 1. Data: 2015-01-24 08:28:14
    Temat: jaki telewizor
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    rok 2009 - 40" - full HD - 2200zł
    rok 2015 - 50" - 4K - 3300zł

    Dobrze że kupowałem kierując się ładnościa a nie wnętrznością
    bo "smart" był zlokalizowany w laptopie.

    Możnaby ew wyrzucić z balkonu ale jak złapie siły nośnej i walnie w
    Lexusa córki sąsiada.

    ech życie brylantowe :/

    --
    Piter

  • 2. Data: 2015-01-24 11:54:34
    Temat: Re: jaki telewizor
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-24 o 08:28, PiteR pisze:
> [...]
    > bo "smart" był zlokalizowany w laptopie.
    >
    > Możnaby ew wyrzucić z balkonu ale jak złapie siły nośnej i walnie w

    odpowiadając na pytanie z tematu - najlepiej żaden.

    @

  • 3. Data: 2015-01-25 09:23:19
    Od: fifak <f...@g...com>

    W dniu 2015-01-24 o 08:28, PiteR pisze:
    > rok 2009 - 40" - full HD - 2200zł
    > rok 2015 - 50" - 4K - 3300zł

    i po co ?
    żeby płacić za oglądanie tych durnych reklam?

    powinno być odwrotnie: powinni dać ci telewizor i abonament za darmo za
    to że oglądasz te ich reklamy i tą propagandę która służy praniu mózgu i
    sterowaniu ciemnymi masami

    ps. na film ide do kina

  • 4. Data: 2015-01-25 10:05:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    fifak pisze tak:

> [...]
    > darmo za to że oglądasz te ich reklamy i tą propagandę która służy
    > praniu mózgu i sterowaniu ciemnymi masami

    oj tam fifak zrozum, do kompa, jako monitor

    nie oglądam już polskiej telewizji z 8 lat (chyba że jakiejś babci
    zakładałem tuner dvb to się nie liczy i arte z satelity)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2015-01-25 10:09:10
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-01-25 09:23, fifak wrote:
    [...]
    > i po co ?
    > żeby płacić za oglądanie tych durnych reklam?
    No wiesz, niektórzy mają TV aby oglądać filmy z DVD czy BluRay. Lub aby
    dzieciarnia mogła pograć na konsoli.

    > powinno być odwrotnie: powinni dać ci telewizor i abonament za darmo za
    > to że oglądasz te ich reklamy i tą propagandę która służy praniu mózgu i
    > sterowaniu ciemnymi masami
    Ja to czekam na moment gdy kanały w satkach czy kablówkach będzie można
    wykupywać pojedynczo a nie w sprzedaży wiązanej z jakimiś gównami.

    ATSD zadziwia mnie TV Mango. Gówno okrutne, a jednak istnieje od wieeelu
    lat. Czyli ludzie jednak to oglądają...

    > ps. na film ide do kina
    No i oczywiście spóźniasz się jakieś 20 minut aby ominąć blok reklamowy
    na początku seansu. :-) Swoją drogą to ciekawe kiedy zaczną przerywać
    filmy w kinach. :-)

  • 6. Data: 2015-01-25 10:19:12
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-01-25 10:05, PiteR wrote:
    [...]
    > nie oglądam już polskiej telewizji z 8 lat (chyba że jakiejś babci
    > zakładałem tuner dvb to się nie liczy i arte z satelity)
    IMO polska telewizja publiczna to klasa premium w porównaniu do TV
    komercyjnych. :-) Ot, chociażby takiego Discovery zawalonego reklamami i
    badziewną treścią o jakichś młotkach licytujących schowki w
    przechowalniach czy ganiających nago po jakiejś wyspie.

    Zresztą radio publiczne to IMO też klasa premium w porównaniu do
    komercyjnych gówien. Nie rozumiem jak można słuchać RMF-u czy Zetki
    dłużej niż 2 minuty dziennie. :-)

  • 7. Data: 2015-01-25 10:27:31
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-25 o 10:09, JDX pisze:

    > No i oczywiście spóźniasz się jakieś 20 minut aby ominąć blok reklamowy
    > na początku seansu. :-) Swoją drogą to ciekawe kiedy zaczną przerywać
    > filmy w kinach. :-)

    jak bilety będą po 2 zł albo mniej...

    @

  • 8. Data: 2015-01-25 10:29:25
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-25 o 10:19, JDX pisze:

    > Zresztą radio publiczne to IMO też klasa premium w porównaniu do
    > komercyjnych gówien. Nie rozumiem jak można słuchać RMF-u czy Zetki
    > dłużej niż 2 minuty dziennie. :-)

    kiedyś było Radio PIN, ale od czasu jak Solorz położył łapę i przerobił
    je na swoj sposób, to już ciężej się tego slucha. Dobrze, ze niektóre
    audycje zostały i czasem jakiś Pink Floyd poleci bo byłoby to RMF-bis...

    @

  • 9. Data: 2015-01-25 19:50:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > badziewną treścią o jakichś młotkach licytujących schowki w
    > przechowalniach czy ganiających nago po jakiejś wyspie.

    są też fajne programy - jak o tym gościu co bierze kamerę i idzie sam
    przez dżunglę czy inny teren, czy historia
    W porównaniu do polskich telewizji gdzie leci tylko Mjak miłość, zdrady,
    doktorzy, dlaczego ja i kilkanaście innych seriali o tej samej tematyce
    to takie discovery czy bbc to miód dla oczu :)

    > Zresztą radio publiczne to IMO też klasa premium w porównaniu do
    > komercyjnych gówien. Nie rozumiem jak można słuchać RMF-u czy Zetki
    > dłużej niż 2 minuty dziennie. :-)

    eee tam, chyba najgorsza jest eska (najrzadziej przerywają reklamy muzyką)

    Łukasz

  • 10. Data: 2015-01-25 20:38:13
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 19:50, dddddddd pisze:

> [...]
    > to takie discovery czy bbc to miód dla oczu :)

    > eee tam, chyba najgorsza jest eska (najrzadziej przerywają reklamy muzyką)

    W dodatku ta muzyka jakaś strasznie wkurzająca. Najgorsze, że w
    fabrykach wszyscy młotkowi słuchają eski. W dodatku puszczają głośno
    żeby zagłuszyć wszystkie hałasy generowane młotkami i szlifierkami.
    Jak muszę zrobić jakiś serwis takiej fabryce to szlag mnie trafia.

    --
    pozdrawiam
    MD