  • 1. Data: 2012-09-17 03:20:52
    Temat: jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Polecacie jakis zestaw glosnomowiacy do samochodu? Bo musze kupic na
    prezent.

    Oprocz niezawodnosci wymagany display wyswietlajacy kontakty, i zeby
    wyswietlal te kontakty po nazwiskach, a nie numerach, i, (choc
    niekoniecznie, ale chetnie) zeby mial wybieranie glosowe z obsluga
    jezyka polskiego.
    Najlepiej chyba cos firmy trzeciej, bo rozumiem ze nokiowy bedzie
    dzialal najlepiej z Nokia, SE z SE itd niezaleznej firmy bedzie bardziej
    uniwersalny.
    A tutaj na poczatku maja byc obslugiwane Samsungi (Solid i Wave), ale
    wlasciciel zmienia marki.

    Cena do 300-400zl

    W EURO AGD jest teraz Parrot Mini Kit Plus w dobrej cenie. Ma dobre
    opinie. Niestety, brak LCD.\
    http://www.euro.com.pl/zestawy-sluchawkowe/parrot-mi
    nikit-plus.bhtml

  • 2. Data: 2012-09-17 19:25:42
    Temat: Re: jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...

    > W EURO AGD jest teraz Parrot Mini Kit Plus w dobrej cenie. Ma dobre
    > opinie. Niestety, brak LCD.\

    I niestety nie wolno opuszczać daszka p/słonecznego.
    Tzn wolno, ale..

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-09-23 12:54:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > wlasciciel zmienia marki.
    >
    > Cena do 300-400zl
    >
    > W EURO AGD jest teraz Parrot Mini Kit Plus w dobrej cenie. Ma dobre

    Wychodzi na to, ze wymagania spelnia dopiero Parrot CK3100
    http://beta.ceneo.pl/8341383#tab=spec
    Natjaniej na Ceneo 450zl
    Naprawde nie ma nic tanszego? Albo lepszego w tej cenie?
    --
    TA

  • 4. Data: 2012-09-23 20:56:28
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Wychodzi na to, ze wymagania spelnia dopiero Parrot CK3100
    > http://beta.ceneo.pl/8341383#tab=spec
    > Natjaniej na Ceneo 450zl
    > Naprawde nie ma nic tanszego? Albo lepszego w tej cenie?

    Raczej nie, właśnie się skłaniam ku MKi9100 ze względu na to, że mam 2
    telefony..
    CK3100 nie potrafi obsłużyć więcej jak jeden telefon.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-09-23 20:58:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Sep 2012 20:56:28 +0200, Irokez napisał(a):

    > Raczej nie, właśnie się skłaniam ku MKi9100 ze względu na to, że mam 2
    > telefony..
    > CK3100 nie potrafi obsłużyć więcej jak jeden telefon.

    Ciekawe, że CK3000 bez problemu obsługiwał dwa...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2012-09-23 21:03:19
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Ciekawe, że CK3000 bez problemu obsługiwał dwa...

    Jednocześnie?

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-09-23 21:16:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Sep 2012 21:03:19 +0200, Irokez napisał(a):

    > Jednocześnie?

    Nie.

  • 8. Data: 2012-09-25 22:23:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <505f5cf7$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    >
    > Jednocześnie?

    A czy cos jest jeszcze nie tak z CK3100?
    --
    TA