  • 1. Data: 2011-01-24 14:51:48
    Temat: jakie auto do 5000 zł?
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Jak w temacie, co możecie polecic a co odradzic?
    Moje wymagania: standardowo - mało awaryjny, tani w eksploatacji itp,
    większy od seicento, raczej benzyna + lpg.
    Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne
    propozycje?

  • 2. Data: 2011-01-24 14:57:24
    Temat: Re: jakie auto do 5000 zł?
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:ihk0hu$do0$1@mx1.internetia.pl...
    > Jak w temacie, co możecie polecic a co odradzic?
    > Moje wymagania: standardowo - mało awaryjny, tani w eksploatacji itp,
    > większy od seicento, raczej benzyna + lpg.

    Standardowe pytanie o złom
    Szukaj egzemplarza a nie modelu W tych cenach nie ma to zadnego znaczenia.

  • 3. Data: 2011-01-24 15:00:53
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Standardowe pytanie o złom

    Uważasz, że 10 letnie samochody to złomy?

  • 4. Data: 2011-01-24 15:07:25
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 24 styczeń (poniedziałek), gdy o godzinie 15:00
    *newsy* naskrobał(a):

    > Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że 10 letnie samochody to złomy?

    w tej cenie trzeba dłuuugo szukać "zdrowego" egzemplarza.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-01-24 15:05:17

  • 5. Data: 2011-01-24 15:12:40
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Moje wymagania: standardowo - mało awaryjny, tani w eksploatacji itp,
    > większy od seicento, raczej benzyna + lpg.
    > Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne

    lanos ok, matiza bym sobie darowal. Zastanow sie takze nad Fiatem Siena, w
    tej kwocie znajdziesz cos sensownego z gazem, czesci tanie jak barszcz a
    autko proste jak budowa cepa i w miare bezawaryjne (no moze poza
    alternatorem).

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2011-01-24 15:14:04
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.01.2011 14:51, newsy pisze:
> [...]
    > większy od seicento, raczej benzyna + lpg.
    > Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne

    Długoterminowo? Krótkoterminowo? Te 5 tysięcy to na sam zakup, czy na
    "wszystko" (np. z wymianą paska, oleju czy czego tam jeszcze)?

    Ja celowałem w diesla i trafiłem korsinkę za 3500. Nie wygląda ładnie i
    "próchnieje" tu i tam, ale cóż... Jeździ.

  • 7. Data: 2011-01-24 15:49:58
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ihk1fd$ocp$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja celowałem w diesla i trafiłem korsinkę za 3500. Nie wygląda ładnie i
    > "próchnieje" tu i tam, ale cóż... Jeździ.

    Zdaję sobie sprawę, że to będą samochody mocno używane. Nic wieczne nie
    jest. Chciałbym pojeździc ze 2 lata, a jak się uda dłużej to będzie dobrze

  • 8. Data: 2011-01-24 16:15:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > większy od seicento, raczej benzyna + lpg.
    > Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne

    ponad pół roku temu kupilem Megane MK1ph1
    1,6LPG 90KM
    klima, el szyby, cent zamek.
    Spalanie 8-10l LPG
    Na trasie 7,5litra LPG przy zupełnie normalnej jeździe.

    Części smiesznie tanie, auto całkiem przyjemne w prowadzeniu. Opony zimowe
    (nowe) kupilem po 120zł/szt :)
    Dodatkowo jak na tą klase auta jedzie całkiem żwawo, ma baardzo dynamiczny
    dół (oczywiście mówimy o aucie <100KM i silniku 1,6 8V - jednak naprawde
    jedzie praktycznie od 1200RPM)

    Jest wygodne, pojemne, stosunkowo ciche.

    W cenie do 5 kPLN mozna znaleźć sporo egzemplarzy, mnie sie udało z LPG i
    klimą (sprawną :D )

    Z perspektywy przejechanych ok 15tys km przesiadłem sie na swój samochod, a
    ten zamiast sprzedać (bo taki byl wstępny plan) zostawiłem swojej
    dziewczynie.

    Naprawde polecam ( i nie słuchaj ludzi mówiących "nie kupuj samochodów na
    F")

    Standardowe wady są stosunkowo łatwe do usunięcia i wystarczy to zrobić raz.
    Ja po kupnie wymieniłem nagrzewnice (400zł nowa nagrzewnica wraz z
    robocizną).
    Końcówka drążka 40-50 zł, termostat 50 zł itd. Częsci na każdym rogu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-01-24 16:16:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Był sobie taki dzień: 24 styczeń (poniedziałek), gdy o godzinie 15:00
    > *newsy* naskrobał(a):

    > w tej cenie trzeba dłuuugo szukać "zdrowego" egzemplarza.

    mnie to zajęło 2 tygodnie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-01-24 16:39:38
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:ihk130$gra$1@mx1.internetia.pl...
    > Uważasz, że 10 letnie samochody to złomy?

    Oczywiście. Szczególnie te wystawione na sprzedaż obcym.
    Sam mam od nowości także 10 letnie auto i mimo, ze jeździ, nie jest takie
    jak nowe.
    Oczekiwania kupujących są ogromne. Ongiś uważano, ze 20 letni mercedes
    beczka lepszy od nowego poloneza, ale te czasy dawno minęły.
    Narzekań na stare auta , szczególnie te okazyjnie kupione, w internecie jest
    mnóstwo.