    From: szkielek <szkielek@_NOSPAM_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: jakie enduro kupic?
    Date: Thu, 27 Dec 2012 22:44:34 +0000 (UTC)

    witam, mam dylemat na jaki usiasc motor w najblizszy sezon.malem juz
    roznego typu sprzety lecz nigdy enduro. ostatnie 2 sezony honda st 1100 z
    1990roku, piekny bez awaryjny motor, w dwa lata tylko wymiana opon i
    oleji, podswietlenie deski i kranik. zrobilem prawie 20tys km. obecnie
    honda silver wing 600 do krecenia sie w kolo komina. na wiosne chce siasc
    na enduro. tylko jaki model wybrac. bede mial jakies 7tys zl.
    z gory dziekuje za porady typu drugie tyle trzeba dodac by jezdzilo. ja
    nigdy nie kupuje drozszych sprzetow a kazdym dwa sezony krece bez
    awaryjnie, trzeba dobrze kupic nie zajechane. do rzeczy. interesuje mnie
    xtz 660 lub 750, afryka obojetnie ktora (dodam ze nigdy nie patrze na rok
    tylko na stan) suzuki dr 650 rs, dominator . mm 177cm wzrostu i 86 kg wagi
    motorek ma sluzyc na latanie do 300km od domu w jedna strone,no czsami
    wiecej i po lesie. nie wybieram sie do albani czy mongoli. a szkoda.
    poradzcie cos, skutera juz wystawilem za dobra cene i bedziem szukac
    jakies enduro.
    pozdrawia.