  • 1. Data: 2010-02-16 21:27:56
    Temat: jakie są zabezpieczenia antykradzieżowe wymagane w allianz
    Od: jesz <m...@w...pl>

    witam,
    jak w tytule przy motocyklu wartości 32.000. - ja mam teoretycznie
    trzy:
    - immobiliser fabryczny
    - blokada kiery j.w.
    - blokada tarczy hamulcowej xena
    generalnie agentka stwierdziła że wystarczy te pierwsze zabezpieczenie
    ale coś mnie zaczęło niepokoić i stąd pytanie.
    dzięki
    jesz

  • 2. Data: 2010-02-16 22:28:08
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-02-16 22:27, jesz pisze:
    [..]
    > generalnie agentka stwierdziła że wystarczy te pierwsze zabezpieczenie
    > ale coś mnie zaczęło niepokoić i stąd pytanie.
    > dzięki
    > jesz

    Wystarczy to pierwsze.

    --
    duddits

  • 3. Data: 2010-02-17 00:29:24
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    jesz pisze:
> [...]
    > generalnie agentka stwierdziła że wystarczy te pierwsze zabezpieczenie
    > ale coś mnie zaczęło niepokoić i stąd pytanie.

    A alarm? Nie ma przypadkiem jakichs dodatkowych znizek przy wiekszym
    stopniu zabezpieczenia niz te ktore wymieniles (IMHO podstawowe)? Tak z
    ciekawosci pytam :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 4. Data: 2010-02-17 08:02:02
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 17 Lut, 01:29, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    > A alarm? Nie ma przypadkiem jakichs dodatkowych znizek przy wiekszym
    > stopniu zabezpieczenia niz te ktore wymieniles (IMHO podstawowe)? Tak z
> [...]

    hmmm ... agent nic nie wspomniał o takiej możliwości dodatkowej zniżki
    za alarm - a dostałem zniżki w wersju turbo wypasionej tak na oko:
    - za kontynuację
    - za bezszkodowość
    - marketingową (cokolwiek znaczy ale zawsze to - z tego co pamiętam -
    dodatkowe 10%)
    - za ubezpieczenie mieszkania w allianz
    - za założenie darmowego konta promocyjnego w banku allianz
    to mój agent ubezpiecza mnie od pierwszego motocykla (czyli od 2006
    roku) więc raczej by mi powiedział że jest coś dodatkowego za
    alarm ... z drugiej strony miałem alarm w moim pierwszym dragstarze i
    strasznie prąd żarł więc nie wiem czy bym się zdecydował, mam za to
    xene z alarmem i to dla mnie wystarczy

  • 5. Data: 2010-02-17 10:30:19
    Od: Mad <r...@w...pl>

    On 16 Lut, 22:27, jesz <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > generalnie agentka stwierdziła że wystarczy te pierwsze zabezpieczenie
    > ale coś mnie zaczęło niepokoić i stąd pytanie.

    wydaje mi się że muszą być 2, z czego jedno elektroniczne.
    pozdro
    Mad

  • 6. Data: 2010-02-17 13:39:15
    Od: RAT <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > generalnie agentka stwierdziła że wystarczy te pierwsze zabezpieczenie
    > ale coś mnie zaczęło niepokoić i stąd pytanie.

    U mnie w DLu wymagali 2, przy czym jedna musiała być
    elektroniczna.... musiałem zaiinstalować alarm, bo dl nie ma
    immobilisera.

    DL 650 Military Mat