  • 1. Data: 2016-09-27 15:18:31
    Temat: jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
    365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet
    3zł/100min/7dni)

    znacie oferty z innych sieci

    --
    zlotowinfo, hostlista.oga.pl, tibiawt.pl

  • 2. Data: 2016-09-27 15:48:11
    Temat: Re: jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 września 2016 15:18:36 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > 40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
    > 365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet
    > 3zł/100min/7dni)
    >

    > znacie oferty z innych sieci
    nju mobile- co prawda abonament ale można w kazdym momencie wypowiedzieć.
    Nie gadasz dużo zapłacisz 9zl/mc(od 13tego miesiąca 0zł).
    Gadasz dużo zapłacisz maks 20zł/mc

  • 3. Data: 2016-09-27 19:41:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > nju mobile- co prawda abonament ale można w kazdym momencie wypowiedzieć.
    > Nie gadasz dużo zapłacisz 9zl/mc(od 13tego miesiąca 0zł).
    > Gadasz dużo zapłacisz maks 20zł/mc

    to ile w NJU najmniej trzeba wydać za darmowe w sieci na rok?

  • 4. Data: 2016-09-27 19:58:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 września 2016 19:41:42 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > to ile w NJU najmniej trzeba wydać za darmowe w sieci na rok?

    "wydać za darmowe";))

    Od 0zł(9zł) do 19zł miesięcznie.
    http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

  • 5. Data: 2016-09-27 20:05:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.09.2016 o 19:41, zlotowinfo pisze:

    > to ile w NJU najmniej trzeba wydać za darmowe w sieci na rok?

    w play 5zł na 50 dni, a teraz jest chyba promocja za rejestracje numeru
    rok za darmo - nic nie trzeba wydwawać.

    ToMasz

  • 6. Data: 2016-09-27 20:29:25
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > 40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
    > 365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet
    > 3zł/100min/7dni)

    Oczywiście chciałeś napisać "poza sieć".

    W Play, jak się dobrze zakręcić, to i 200% poza sieć zostaje.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2016-09-27 21:32:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > "wydać za darmowe";))
    >
    > Od 0zł(9zł) do 19zł miesięcznie.
    > http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

    nie rozumiem twoich widełek, chcę całą dobę rozmawiać tylko w sieci
    njumobile
    szukam ofert podobnych do tej z play czyli 40zł rocznie

    pisuję też tutaj: https://www.facebook.com/groups/promocjenakarte
    ale tam nikt nie chce pisać/odpowiadać

  • 8. Data: 2016-09-27 21:33:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > w play 5zł na 50 dni, a teraz jest chyba promocja za rejestracje numeru
    > rok za darmo - nic nie trzeba wydwawać.

    to wiem, ale za chwilę ta oferta się skończy

  • 9. Data: 2016-09-27 21:35:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Od 0zł(9zł) do 19zł miesięcznie.
    > http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

    jeszcze raz,
    w orange wydam 365zł, ale 365zł nadal pozostaje
    tak czy siak nie umywa się to do play gdzie wystarczy 40zł rocznie

    czyli rocznie wyjdzie 228zł i pozostaje się z zerowym saldem, lipa

  • 10. Data: 2016-09-27 23:15:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.09.2016 o 21:33, zlotowinfo pisze:

    > to wiem, ale za chwilę ta oferta się skończy

    nie
    nr1,
    formuła play na kartę ma tak, że za 5zł masz aktywne wychodzące na 50 dni
    nr2
    mam włączony:
    Stan Darmowy W promocji Stan Darmowy rozmawiasz i SMS-ujesz ze
    wszystkimi w Play bez limitu. Włączenie usługi jest bezpłatne. Szczegóły
    na www.play.pl/standarmowy

    za zero złotych. nie wygląda to na promocje czasową.

    nr3,

    jest jeszcze takie coś:
    Bonusy za rejestrację Bonus za rejestrację Twojego numeru. Szczegółowe
    informacje na www.play.pl/rejestracja
    mam to teraz WYŁĄCZONE. nieaktywne
    o ile wiem, załączenie tej "promocji" skutkuje przyznaniem 500zł na
    wygadanie na rok, i 10 giga na miesiac. ale nie włączyłem tego, więc nie
    wiem na pewno.

    ToMasz