  • 1. Data: 2016-05-21 22:49:17
    Temat: jazda po łuku
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Nieodwrócenie się i niepatrzenie przez tylną szybę to oblany egzamin.

    "obserwacja toru jazdy pojazdu zgodnie z techniką kierowania przez
    tylną szybę pojazdu i lusterka" a w Dukato pełne drzwi? :)

    samochód może zgasnąć ale nie można się zatrzymać :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-05-21 23:12:35
    Temat: Re: jazda po łuku
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.05.2016 o 22:49, PiteR pisze:
    > Nieodwrócenie się i niepatrzenie przez tylną szybę to oblany egzamin.
    >
    > "obserwacja toru jazdy pojazdu zgodnie z techniką kierowania przez
    > tylną szybę pojazdu i lusterka" a w Dukato pełne drzwi? :)
    no i? Mnie też tak uczyli. mało tego. przy cofaniu najpierw hamulec,
    potem można przestać patrzeć. ludzie maniakalnie odwracali głowy, aby
    poszukać drążka biegów (polonez), ale auto dalej toczyło się do tyłu a
    kierowca nie patrzył.
    egzamin na prawo jazdy, to pierwszy egzamin w życiu. nie można ściągać,
    bezkarnie poprawiać, 50%+ 1 punkt nie daje oceny zaliczającej.... Tyle
    że im lepsze szkolenie tym mniej trupów.

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-05-22 06:40:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

> [...]
    > ściągać, bezkarnie poprawiać, 50%+ 1 punkt nie daje oceny
    > zaliczającej.... Tyle że im lepsze szkolenie tym mniej trupów.

    Powstały już nawet poradniki szeptane "po pierwszej tyczce pół obrotu
    i złapać się za lewe ucho, trzy razy się przeżegnać, splunąć przez lewe ramię."

    "Zamiast patrzeć w tylną szybę, patrzymy szybę prawych tylnych drzwi.
    Widząc w niej pierwszą tyczkę (na obrazku ,,1") wykonujemy kierownicą pół obrotu w
    prawo."

    "lusterka muszą być ustawione jak na jazdę po mieście"
    no ja mam na jazdę po wiosce i lesie, niezdałbym :)

    Jadę dziś potrenować ten debilny egzamin. Kto w codziennej jeździe tak daleko cofa.

    http://www.ckprawko.pl/poradnik-kursanta/egzamin-jaz
    da-po-luku/
    http://patentynamanewry.blogspot.com/2012/08/jazda-p
    asem-ruchu-do-przodu-i-do-tyu-i.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2016-05-22 09:01:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-22 o 06:40, PiteR pisze:
    > Jadę dziś potrenować ten debilny egzamin. Kto w codziennej jeździe tak daleko cofa.
    W normalnym świecie nikomu by nie przeszkadzało, gdybyś np. pojechał
    kawałek łukiem, potem prosto, potem poprawił, znów kawałek prosto itd.
    No ale u nas od razu były kurw, bo przecież było na egzaminie, nie
    nauczył się itd.

    Maciek

  • 5. Data: 2016-05-22 09:06:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-22 o 06:40, PiteR pisze:
    > Powstały już nawet poradniki szeptane "po pierwszej tyczce pół obrotu
    > i złapać się za lewe ucho, trzy razy się przeżegnać, splunąć przez lewe ramię."
    Dodam jeszcze, że takie poradniki były zawsze. Sprzyjał temu jeden model
    samochodu na którym zdawało się egzamin (ja akurat na 126p). Sami
    prowadzący kursy uczyli "teraz 2,5 obrotu w prawo", co oczywiście
    sprawdzało się tylko w przypadku jednego modelu pojazdu i ktoś
    niekumaty, kto potem przesiadł się na coś innego, był w czarnej d*.

    Maciek

  • 6. Data: 2016-05-22 09:24:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Nieodwrócenie się i niepatrzenie przez tylną szybę to oblany egzamin.

    >"obserwacja toru jazdy pojazdu zgodnie z techniką kierowania przez
    >tylną szybę pojazdu i lusterka" a w Dukato pełne drzwi? :)

    Nie ma zbieżności między dwoma powyższymi zdaniami.

  • 7. Data: 2016-05-22 09:47:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-21 22:49, PiteR wrote:
    > Nieodwrócenie się i niepatrzenie przez tylną szybę to oblany egzamin.

    Interesujące, znam osobą która z powodu urazu kręgosłuma ma ograniczone
    możliwości kręcenia głową. Wychodzi na to że nie powinna miec uprawnień.

  • 8. Data: 2016-05-22 11:06:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 21 May 2016 22:49:17 +0200, PiteR napisał(a):

    > Nieodwrócenie się i niepatrzenie przez tylną szybę to oblany egzamin.
    >
    > "obserwacja toru jazdy pojazdu zgodnie z techniką kierowania przez
    > tylną szybę pojazdu i lusterka" a w Dukato pełne drzwi? :)

    Obserwować przez tylną szybę i lusterka trzeba tylko na kat B i B1.
    Na C, C1 i D1 trzeba obserwować przez lusterka.
    A na T, D, i wszystkie +E w ogóle nie trzeba obserwować :)

    Inna sprawa że plac jest dość banalny, nawet robiąc te wszystkie manewry z
    przyczepą.
    Ktoś kto nie potrafi wycelować samochodem między słupki na prawdę nie
    powinien wyjechać do ruchu.

  • 9. Data: 2016-05-22 11:32:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 11:06, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > przyczepą.
    > Ktoś kto nie potrafi wycelować samochodem między słupki na prawdę nie

    I zawsze trafiasz idealnie, bez cofnięć i poprawek?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-05-22 11:42:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-05-22 06:40, PiteR wrote:
    > "lusterka muszą być ustawione jak na jazdę po mieście"
    > no ja mam na jazdę po wiosce i lesie, niezdałbym :)

    to jest najwiekszy idiotyzm w tej calej zabawie

    gorka - rozumiem, faktyczna, przydatna umiejetnosc

    stary i nowy plac sa kompletnie do dupy - jezeli jest na nim kompletnie
    pusto to po kiego grzyba parkowac w dokladnie wyznaczonym miejscu?

    parkowanie? oczywiscie, podstawa, ale postawienie tam kilku dmuchanych
    czy styropianowych samochodow ma o wiele wiecej sensu niz celowanie w
    linie ktorych nie widac bo lusterka maja byc jak przyklejone 'bo tak'

    kursanci zamiast jezdzic i uczyc sie jazdy spedzaja polowe i tak
    mizernej ilosci godzin na trenowanie czynnosci kompletnie oderwanych od
    rzeczywistosci