  • 1. Data: 2017-06-10 19:12:13
    Temat: jeb... heyah
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kurcze co jest grane, dzwoniłem w zeszłym miesiacu z 10x i wysłałem z 20
    smsów - a dziś patrze na konto i z 25 pln zostało 0,05pln... co jest
    kurde grane?

  • 2. Data: 2017-06-12 08:41:20
    Temat: Re: jeb... heyah
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > kurcze co jest grane, dzwoniłem w zeszłym miesiacu z 10x i wysłałem z 20
    > smsów - a dziś patrze na konto i z 25 pln zostało 0,05pln... co jest
    > kurde grane?

    Zapewne transmisja danych.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2017-06-16 20:48:18
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Zapewne transmisja danych.

    dziękuję Szanownemu Koledze!

    ma to sens wlazłem na Internet i rzeczywiście zaczął ładować google

    mam telefon SAMSUNG CT3322

    czy Ktoś tu potrafi w tym gównie wyłączyć dostęp do internetu?

  • 4. Data: 2017-06-17 12:44:27
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2017-06-16 o 20:48, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

    > dziękuję Szanownemu Koledze!
    >
    > ma to sens wlazłem na Internet i rzeczywiście zaczął ładować google
    >
    > mam telefon SAMSUNG CT3322
    >
    > czy Ktoś tu potrafi w tym gównie wyłączyć dostęp do internetu?

    skoro to gówno i nie potrafisz ogarnąć to po cholerę tego gówna używasz
    :(, może znajdź coś dobrego
    ,M>

  • 5. Data: 2017-06-19 02:51:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 12:44, mietek pisze:
> [...]

    Wyłącz gps, transmisję danych i WiFi. Włączaj kiedy potrzebujesz.
    Różne google i komunikatory zablokuj, zostaw tylko przeglądarkę google.
    Zainstaluj sobie ze sklepu Firefoxa do internetu, Chrome zablokuj-wyłącz.
    Zreszta rób co chcesz, to nie moja sprawa.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-06-19 12:04:29
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

> [...]
    > Zainstaluj sobie ze sklepu Firefoxa do internetu, Chrome zablokuj-wyłącz.
    > Zreszta rób co chcesz, to nie moja sprawa.

    tak dawno go nie konfigurowałem, że nie pamiętam,
    ale wygląda mi teraz jakby zmieniło mu się menu... cyrki...
    nie ma nigdzie opcji wyłączenia transmisji danych,
    jest możliwość usunięcia profilu, ale jak usunę to później nie
    skonfiguruję bo nie będę pamiętał...

  • 7. Data: 2017-06-19 20:39:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 12:04, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

> [...]
    > nie ma nigdzie opcji wyłączenia transmisji danych,
    > jest możliwość usunięcia profilu, ale jak usunę to później nie

    Nie masz takiej ikony/aplikacji "Ustawienia"?. Tego nie da się raczej
    usunąć.
    W moim telefonie trzeba na ekranie przejechać palcem od góry w dół i
    odslania się lista podręczna, w tym transmisja danych.

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-06-19 22:50:11
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to telefon sprzed androida

  • 9. Data: 2017-07-07 21:00:59
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie wiem co jest grane, same pieniądze znikają mi z konta...