PracaGrupypl.praca.dyskusje › jebać breksitowców (#213)

  • 1. Data: 2016-06-25 13:57:49
    Temat: jebać breksitowców (#213)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jakieś cioty i pederaści (aha: wykształceni) z po które wygrały jakieś
    wystrzały breksit
    wzywają do ostrej blokady tych co nie integrują... ciekawe, ciekawe...

    P.S.
    jak Ci się Piotrek podoba mój logos na mojej stronie o unii europejskiej?

  • 2. Data: 2016-06-25 21:29:35
    Temat: Re: jebać breksitowców (#213)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    coś Ci wasi brytyjscy przyjaciele strasznie krzykaci...
    zamiast w milczeniu przeżywać gorycz porażki i zastanawiać się jak nie
    przegrać kolejnych sporów decyzyjnych to oni próbują zakrzyczeć, że i
    tak wygrali...
    taaaakkkkkkkk...
    to dość typowe dla modelu sukces koalicji po/eu... z takimi liderami jak
    donald tusk czy hanna gronkiewicz waltz... nie wiem jak bolek, coś się
    ostatnio nie wypowiada... może pobłogosławi światowe dni młodzieży...