  • 1. Data: 2017-06-14 18:37:38
    Temat: język grafiki 3d na www z okolic roku 2000
    Od: Freja Draco <f...@p...fm>

    Nie mogę sobie przypomnieć nazwy języka opisu grafiki 3d na www sprzed
    kilkunastu lat.

    Pojawił się jako ciekawostka i chyba później przepadł. Roi mi się, że to
    było coś w rodzaju VGML albo przynajmniej zaczynało się na V...

    Czy ktoś może pamięta?

    --
    Freja Draco

    Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
    jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-06-14 19:47:24
    Temat: Re: język grafiki 3d na www z okolic roku 2000
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Freja Draco napisał w Wednesday 14 of June 2017
    18:37:

    A nie VRML?

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 3. Data: 2017-06-15 13:05:13
    Od: Freja Draco <f...@p...fm>

    W dniu 2017-06-14 o 19:47, Jan Stożek pisze:

    > A nie VRML?

    Tak!
    Serdecznie dziękuję :)