  • 1. Data: 2014-08-28 16:43:04
    Temat: jquery
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    skoro już się tak rozgadałem to może: jaka książka o jquery dla tych nie
    z po/eu?

  • 2. Data: 2014-08-28 19:40:47
    Temat: Re: jquery
    Od: Jawi <t...@p...com>

    http://tnij.org/jquery12

  • 3. Data: 2014-08-28 21:08:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 19:40:47 +0200, Jawi napisał(a):

    > http://tnij.org/jquery12

    Na pewno chcesz go komplementować i cieszyć się z przebywania razem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2014-08-28 22:34:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    stop po!

  • 5. Data: 2014-08-29 19:46:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy uważasz, że z tuskiem i gronkiewicz waltz można harmonijnie
    współegzystować?