  • 1. Data: 2016-05-10 14:55:14
    Temat: junak 123 jako pierwszy motocykl?
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    Proszę o poradę, planuję przesiadkę z pożyczonego skutera 50ccm na
    motocykl 125ccm. Prawo jazdy kat. B. Zastosowanie byłoby to samo -
    głównie jazda miejska + wypady za miasto w promieniu stu kilometrów. Nie
    chcę w tym momencie ryzykować i bawić się w niesprawdzone używki. W oko
    wpadł mi Junak 123, ładny, nowy, dostępny od ok. 4400 zł. Ktoś miał,
    jeździł, dotykał, może polecić? Dobry na start, a może chińszczyzna i
    plastik?

    isn't he?

  • 2. Data: 2016-05-13 16:25:42
    Temat: Re: junak 123 jako pierwszy motocykl?
    Od: i...@g...com

    Na pierwsze 125 wygląda kusząco, jedyne, co by mnie niepokoiło to brak wałka
    wyrównoważającego, przy pewnych obrotach może dawać o sobie znać.

    https://www.youtube.com/watch?v=WRDnNroHCAQ

  • 3. Data: 2016-05-15 12:56:11
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    > isn't he?

    z chińczyków to warto ale najdroższe modele, wtedy jakaś jakość jest i
    sie nie rozpadnie w rękach po 2 sezonach

    zróbmy porównanie:

    popularny chińczyk junak rs 125 za 7000zł, po 2 sezonach jak ci się
    znudzi opchniesz za 3.5tys ale będziesz czekał na klienta 2 miesiące

    markowy chińczyk honda CB125f zakupiona za 10tys po 2 sezonach jak ci
    się znudzi opchniesz za 7 tys ale na klienta poczekasz 2 dni

    jeżeli miałbym do wyboru 10letni markowy za 7tys to wolałbym nowy
    chiński za 7tys ale mówię tu o sprzęcie "na początek"

  • 4. Data: 2016-05-15 18:28:28
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 14:55, isn't he? pisze:
> [...]
    > wpadł mi Junak 123, ładny, nowy, dostępny od ok. 4400 zł. Ktoś miał,
    > jeździł, dotykał, może polecić? Dobry na start, a może chińszczyzna i

    Chinski szajs zawsze bedzie chinskim szajsem chyba, ze ma etykietke
    znanej firmy..
    Lepiej japonskie uzywane niz nowe takie cuś.
    Przy sprzedazy jak sie znudzisz zrozumiesz :)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 5. Data: 2016-05-16 08:48:52
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 16:25, i...@g...com pisze:
    > Na pierwsze 125 wygląda kusząco, jedyne, co by mnie niepokoiło to brak wałka
    wyrównoważającego, przy pewnych obrotach może dawać o sobie znać.

    > https://www.youtube.com/watch?v=WRDnNroHCAQ

    Ale J123 właśnie ma wałek, J121 nie ma.

    isn't he?

  • 6. Data: 2016-05-16 08:52:37
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 12:56, Kmicic pisze:

> [...]
    >
    > jeżeli miałbym do wyboru 10letni markowy za 7tys to wolałbym nowy
    > chiński za 7tys ale mówię tu o sprzęcie "na początek"

    Toteż ja właśnie szukam "na początek".
    Obawiam się po prostu, że do 10 letniego markowego za 10 tysięcy będę
    musiał dołożyć kolejne 3 lub więcej w pierwszym miesiącu.

    isn't he?

  • 7. Data: 2016-05-16 08:55:24
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 18:28, Grzegorz Rogala pisze:

    > Chinski szajs zawsze bedzie chinskim szajsem chyba, ze ma etykietke
    > znanej firmy..
    > Lepiej japonskie uzywane niz nowe takie cuś.
    > Przy sprzedazy jak sie znudzisz zrozumiesz :)

    Nie musisz mnie przekonywać że japońskie lepsze niż chińskie.
    Ale ciężko za cenę nowego chińczyka znaleźć japończyka nadającego się do
    jazdy.

    isn't he?