  • 1. Data: 2014-09-22 19:09:33
    Temat: kabel HDMI
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wytez wzrok i znajdz szczegol ktorym roznia sie te dwa kable

    http://www.mediamarkt.pl/kabel-isy-ihd3100-hdmi-ethe
    rnet-1-5-m,id-933540
    http://www.mediamarkt.pl/kabel-isy-ihd3200-hdmi-1-5-
    m,id-933542

    Ethernet ? Na obydwu pudelkach jest napisane "with Ethernet".

    J.

  • 2. Data: 2014-09-22 19:23:21
    Temat: Re: kabel HDMI
    Od: Grzegorz Jablonski <m...@i...com>

    On 09/22/2014 07:09 PM, J.F. wrote:

> [...]
    m,id-933542

    > Ethernet ? Na obydwu pudelkach jest napisane "with Ethernet".

    Na pewno kolorem.

  • 3. Data: 2014-09-22 19:33:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pewnie to nawet nie jest zdjęcie tego kabla...

  • 4. Data: 2014-09-23 10:47:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Jablonski" napisał w wiadomości
    On 09/22/2014 07:09 PM, J.F. wrote:
    rnet-1-5-m,id-933540
    m,id-933542
    >Na pewno kolorem.

    Zebys wiedzial, jedno w zielonym pudelku, drugie w niebieskim, napisy
    na obu te same i badz tu madry ktory wybrac ...

    J.

  • 5. Data: 2014-09-23 11:07:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Zebys wiedzial, jedno w zielonym pudelku, drugie w niebieskim, napisy na
    > obu te same i badz tu madry ktory wybrac ...

    Ten który Tobie się podoba. Prawie wszystkie kable HDMI to to samo. Trzeba
    tylko przy zakupie sprawdzić czy to nie najgorszy chłam, z którego odpadają
    wtyczki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2014-09-23 11:31:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ten który Tobie się podoba. Prawie wszystkie kable HDMI to to samo.
    >Trzeba tylko przy zakupie sprawdzić czy to nie najgorszy chłam, z
    >którego odpadają wtyczki.

    No ale inny typ. Musi byc jakas roznica, i nie chce mi sie wierzyc aby
    na kolorze wstawek we wtyczkach polegala :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-09-23 12:17:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No ale inny typ. Musi byc jakas roznica, i nie chce mi sie wierzyc aby na
    > kolorze wstawek we wtyczkach polegala :-)

    A dlaczego nie. W oznaczeniach telewizorów czasem tak jest, że kolor ramki
    ma odzwierciedlenie w numerze typu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2014-09-23 12:40:48
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 września 2014 10:47:01 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > U�ytkownik "Grzegorz Jablonski" napisa� w wiadomo�ci

    > Zebys wiedzial, jedno w zielonym pudelku, drugie w niebieskim, napisy
    >
    > na obu te same i badz tu madry ktory wybrac ...
    >

    > J.

    I nie kupiłeś żadnego bo w sklepie nie ma sprzedawcy z doktoratem co wytłumaczy i
    objaśni? Do książki skarg i wniosków się wpisałeś?

  • 9. Data: 2014-09-23 13:00:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >A dlaczego nie. W oznaczeniach telewizorów czasem tak jest, że kolor
    >ramki ma odzwierciedlenie w numerze typu.

    Jak najbardziej tak, ale to gdzies na ostatniej cyfrze czy literze
    powinien byc :-P

    J.

  • 10. Data: 2014-09-23 16:41:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Zebys wiedzial, jedno w zielonym pudelku, drugie w niebieskim,
    > napisy na obu te same i badz tu madry ktory wybrac ...

    za 25zł to żaden

    --
    Piter