  • 1. Data: 2014-04-05 19:35:12
    Temat: kabel S-VHS
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    bawił się Ktoś tu kabelkami audio video? mam taki problem, zrobiłem
    sobie kabelek do komputera, a właściwie dwa... jeden 1m, a drugi 2,5m...
    oba kabelki zbudowane jako 4 oddzielne nieekranowane żyły L C i masy...
    przy pierwszym obraz jest dobry, a przy drugim nie dość że obraz brzydki
    to jeszcze w głośnikach słychać buczenie...

    może Ktoś wie o co chodzi?

  • 2. Data: 2014-04-05 22:56:00
    Temat: Re: kabel S-VHS
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 05 Apr 2014 19:35:12 +0200, tusk, donald tusk napisał(a):

    > może Ktoś wie o co chodzi?

    ja tam, jesli chodzi o ciebie to niezmiennie sie zastanawiam o co chodzi...
    mam swoja koncepcje, ale to wydaje mi sie tak szalone, ze malo mozliwe...

    --
    jg

  • 3. Data: 2014-04-06 07:54:57
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-04-05 22:56, jg pisze:

    > ja tam, jesli chodzi o ciebie to niezmiennie sie zastanawiam o co chodzi...
    > mam swoja koncepcje, ale to wydaje mi sie tak szalone, ze malo mozliwe...

    Jak ty nie potrafisz tak prostego kabelka poprawnie zlutować to nie
    bierz się za elektronikę. Lepiej zostań politykiem. Przynajmniej
    będziesz tam miał kilku kolegów na swoim poziomie intelektualnym.

  • 4. Data: 2014-04-06 12:57:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    gdzież mi równać do tuska...

    a coś na temat może?

  • 5. Data: 2014-04-06 16:53:00
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-05 19:35, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > przy pierwszym obraz jest dobry, a przy drugim nie dość że obraz brzydki
    > to jeszcze w głośnikach słychać buczenie...

    nie wie Ktoś tu jak w thunderbirdzie zmienić nazwę użytkownika dla newsów?

  • 6. Data: 2014-04-06 17:19:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-04-06 16:53, tusk, donald tusk napisał/a:

    > nie wie Ktoś tu jak w thunderbirdzie zmienić nazwę użytkownika dla newsów?
    Wie, i to niejeden ale taki palant jak Ty tego sam nie umie odszukać..

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2014-04-06 17:51:36
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    umie nie umie, zmiana nie daje efektów...

  • 8. Data: 2014-04-06 18:27:24
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-04-06 17:51, tusk, donald tusk pisze:
    > umie nie umie, zmiana nie daje efektów...

    No bo to jest "Wielka Zemsta Tuska"!

    --
    Michał

  • 9. Data: 2014-04-06 18:28:44
    Od: No bo jesteś palant <c...@n...fm>

    W dniu 2014-04-06 17:51, tusk, donald tusk napisał/a:
    > umie nie umie, zmiana nie daje efektów...

    Wcześniej napisałem dlaczego Ci się nie udaje.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2014-04-06 18:29:28
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 17:51, tusk, donald tusk pisze:
    > umie nie umie, zmiana nie daje efektów...

    nie wiem, ale ten TB to straszny syf w porównaniu do Outlooka...
    niestety mojego OE zaatakowały siły jej króleskiej mości...

    jak ustawić w TB, żeby sam ściągał posty z newsów i jak ustawić
    obserwowane? nie widzę nigdzie tej opcji, a gwiazdka nie działa jakby
    się można było spodziewać....