  • 31. Data: 2019-06-11 23:20:35
    Temat: Re: kabelek
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 11.06.2019 o 05:01, Roman Rogóż pisze:

    > złacze tablicowe jest męskie więc w razie czego 230 V na gołych bolcach :|

    dziękuję bardzo.

    --
    Michał

  • 32. Data: 2019-06-12 08:25:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-11, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Chyba zaszło jakieś nieporozuminie. Od początku chodziło o kabel sieciowy
    > zwany też "kablem o prundu". Taki na 230 lub 110 woltów, trójprzewodowy, ze
    > standardowym pięciokątnym złączem z jednej, a wtyczką do ściany z drugiej
    > strony.

    Ale to ten sam materiał (na oko oceniając) i podobnie giętkie
    właściwości, tylko inne wymiary.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2019-06-12 08:40:38
    Temat: Re: OT Re: kabelek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-11, robot <a...@o...pl> wrote:

    > To jest problem, bo prawie nie ma ładnych, czego nie rozumiem.
    > Ale tak na szybko co znalazłem mniej więcej:
    >
    > ta po lewej: https://i2.wp.com/www.funkykit.com/wp-content/upload
    s/2017/03/In-Win-tou-2-photo.jpg?resize=678%2C381&ss
    l=1

    > https://static.techspot.com/images2/news/bigimage/20
    18/11/2018-11-15-image-31.jpg

    > nie lubię retro, ale są ładne: http://slipperyskip.com/page23.html

    Masz skomplikowany gust. Z jednej strony obudowy proste, jak ja to sobie
    nazywam typu "zen", z drugiej skomplikowane i udziwnione :) Faktycznie,
    może być ciężko trafić.

    A pod jak duże mobo? Do ITX chyba łatwiej:
    https://www.al.to/p/406691-obudowa-do-komputera-cool
    tek-umx1-plus-srebrna.html

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2019-06-12 09:45:06
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Masz skomplikowany gust. Z jednej strony obudowy proste, jak ja to sobie
    > nazywam typu "zen", z drugiej skomplikowane i udziwnione :) Faktycznie,

    Nie nie.
    Wrzuciłem po prostu to co znalazłem w śmietniku internetowym, co przynajmniej jako
    tako mi się podobało.
    Ogólnie wolę zdecydowanie proste obudowy.
    No i na tym etapie koniecznie muszę już zaznaczyć, że wygląd komputera, jest dla mnie
    najmniej znaczącą jego cechą.
    Mimo to wolałbym mieć ładny niż brzydki - chyba tak jak każdy zresztą.

    > A pod jak duże mobo? Do ITX chyba łatwiej:

    Zwyczajne ATX

  • 35. Data: 2019-06-13 00:19:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-12, robot <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wygląd komputera, jest dla mnie najmniej znaczącą jego cechą. Mimo to
    > wolałbym mieć ładny niż brzydki - chyba tak jak każdy zresztą.

    E, no spoko, dla mnie jest akurat znaczącą cechą. Nie chce jakiegoś
    straszydła, które tak czy inaczej, ze wzgledu na gabaryty będzie jednak
    pełniło siłą rzeczy funkcję mebla.

    > Zwyczajne ATX

    Z takich minimalistycznych to:

    Corsair, Carbide ma sporo modeli, niestety wiele z bocznym oknem.

    Lian Li - większość powyżej 500zł

    Niektóre Silverstone (~500zl)

    Wiele Fractal Design (~500zl), podobają mi sie szczególnie takie
    monolity w stylu R5 czy R6.
    https://www.fractal-design.com/home/product/cases/de
    fine-series/define-r5-black

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2019-06-17 09:50:15
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    > pełniło siłą rzeczy funkcję mebla.

    > Z takich minimalistycznych to:
    >
    > Corsair, Carbide ma sporo modeli, niestety wiele z bocznym oknem.

    Raczej wszystkie brzydkie ale za to drogie. To ja juz wolę zwykłą najtańszą.

    > Lian Li - większość powyżej 500zł

    Tak. To jest jedyna firma jaka znalazłem, która robi ładne. Ale tak jak
    ty napisałeś i jak ja napisałem, powyżej 500. Czyli lepiej kupic tego maka
    bo taniej i jeszcze ładniejsza obudowa (lub porównywalna, to juz niuanse)

    > Niektóre Silverstone (~500zl)
    >
    > Wiele Fractal Design (~500zl), podobają mi sie szczególnie takie
> [...]

    Jak sam widzisz, wszystko droższe niz tego maka kupic i przerobić.
    A silverstone, to nie znam, poogladam sę.